کاستوم رام اندروید 7.1 برای گوشی 5 ساله گلکسی نکسوس منتشر شد

با وجود این‌که گوگل سال‌هاست پشتیبانی گوشی گلکسی نکسوس را متوقف کرده است اما به نظر می‌رسد جامعه توسعه‌دهندگان هنوز هم هوای این گوشی را دارند.

0

گلکسی نکسوس سامسونگ سومین گوشی از سری نکسوس بود که سال 2011 با اندروید 4.0 بستنی ساندویچی روانه بازار شد. این گوشی بعدها به اندروید 4.1، 4.2 و 4.3 نیز آپدیت شد تا این‌که گوگل پشتیبانی از آن را متوقف کرد. حالا توسعه‌دهندگان انجمن XDA-Developers یک کاستوم رام برپایه اندروید 7.1 نوقا برای این گوشی منتشر کرده‌اند. البته این کاستوم رام هنوز دارای مشکلات زیادی مثل غیرفعال بودن GPS و مشکلات اینترنت همراه است اما سایر امکانات حیاتی آن به خوبی کار می‌کند.

galaxy-nexus-front

خوب است بدانید گلکسی نکسوس دارای صفحه‌نمایشی 4.65 اینچی با وضوح HD و از نوع Super AMOLED بود و از پردازنده TI OMAP 4460 با دو هسته Cortex-A9 و پردازنده گرافیکی PowerVR SGX540 به همراه یک گیگابایت رم بهره می‌برد. از جمله سایر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین‌های 5 و 1.3 مگاپیکسلی و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. با وجود قدیمی بودن این گوشی هنوز هم می‌توان کاربران اندک آن را در گوشه و کنار دنیا پیدا کرد که حتماً از این خبر خوشحال شده‌اند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.