مثل تمام رسانههای اجتماعی دیگر، مهم است که کسبوکار با استراتژیای که قبلاً امتحان خود را پس داده به اینستاگرام نزدیک شوند؛ در غیر این صورت بازاریابی در رسانه اجتماعی بیثمر خواهد بود.
اگر قبلاً به فکر استفاده از اینستاگرام برای رشد کسبوکار خود نیفتادهاید، شاید هرچه زودتر باید به دنبال آن بروید. برندهایی از مرسدس بنز گرفته تا Taco Bell و Levi، از قابلیتهای منحصربهفرد اینستاگرام برای استراتژیهای بازاریابی آنلاین خود استفاده میکنند. اینستاگرام با ماهیانه 300 میلیون کاربر فعال، شبکه اجتماعی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت.
به اینفوگرافیک زیر نگاهی بیندازید، حاوی نکات خوبی است که میتواند به موفقیت کسبوکار شما در حیطه اینستاگرام کمک کند.