سه مک‌بوک جدید در راه رویداد ششم آبان اپل

به گفته KGI اپل قصد دارد در مراسم ششم آبان‌ماه یک مک‌بوک جدید 13 اینچی معرفی کرده و مک‌بوک پروهای 13 و 15 اینچی را نیز با ویژگی‌های جدید آپدیت کند.

0

برخلاف چیزی که پیش از این شنیده بودیم اپل قصد ندارد iMac و یا نمایشگر 5K جدیدی در این مراسم معرفی کند و عرضه این دو محصول به سال آینده میلادی موکول خواهد شد. در عوض به گفته شرکت معتبر KGI اپل یک مک‌بوک جدید 13 اینچی معرفی کرده و مک‌بوک پرو جدید خود را نیز در دو نسخه 13 و 15 اینچی رونمایی خواهد کرد.

مک‌بوک 13 اینچی ممکن است نسخه کمی بزرگ‌تر و احتمالاً قوی‌تر مک‌بوک فوق باریک و سبک 12 اینچی این شرکت باشد که پیش از این در چهار رنگ نقره‌ای، خاکستری، طلایی و رزگلد عرضه شده بود. اما محصول جذاب‌تر که همه منتظر آن هستند مک‌بوک پرو رتینای جدیدی است که گفته می‌شود به ویژگی‌های جدیدی مثل تاچ آی‌دی، نوار OLED در بالای کیبورد، سخت‌افزار قوی‌تر و بدنه باریک‌تر مجهز خواهد شد. به گفته KGI اپل این محصول را در دو نسخه 13 و 15 اینچی عرضه خواهد کرد. گفته می‌شود اپل همچنین درگاه USB 3.0 را نیز با درگاه USB-C مجهز به تاندربولت 3 تعویض خواهد کرد و خبری از درگاه MegSafe شارژ نیز نخواهد بود.

به این ترتیب شاید مک‌بوک 13 اینچی جدید جایگزینی برای مک‌بوک ایر باشد درحالی‌که مک‌بوک پرو برای کاربران حرفه‌ای‌تر عرضه شود. هنوز مشخصات فنی بیشتری از این لپ‌تاپ‌ها درز نکرده اما طبق شایعات با پردازنده سری Skylake و احتمالاً کارت گرافیک AMD Polaris در نسخه 15 اینچی مواجه خواهیم بود. گفتنی است هنوز سری 4 هسته‌ای پردازنده‌های نسل هفتمی Kaby Lake اینتل آماده نشده‌اند.

به هر حال تا مراسم اپل تنها 4 روز دیگر باقیست و مطمئناً در روزهای آینده درمورد این مک‌بوک‌ها بیشتر خواهیم شنید؛ اما بهتر است انتظار نمایشگر 5K یا iMac جدید را نداشته باشید.

9to5mac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.