سامسونگ Galaxy C9 Pro را با 6 گیگابایت حافظه رم معرفی کرد

سامسونگ دقایقی پیش اولین گوشی هوشمند خود را 6 گیگابایت حافظه رم را با نام Galaxy C9 Pro معرفی کرد. این گوشی میان‌رده از پردازنده  هسته‌ای و بدنه فلزی نیز بهره می‌برد.

1

گلکسی C9 Pro از صفحه‌نمایشی 6 اینچی با وضوح 1920 در 1080 بهره می‌برد و در قلب آن یک پردازنده اسنپ‌دراگون 653 قرار دارد. این چیپست از 4 هسته بسیار سریع Cortex-A72 و 4 هسته کم‌مصرف Cortex-A53 در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 510 استفاده می‌کند. به این ترتیب این دستگاه عملکردی برابر و کمی بهتر از Xperia X سونی خواهد داشت.

galaxy-c9-pro-rose-gold

بدنه فلزی این گوشی بسیار هوشمندانه طراحی شده و سامسونگ توانسته خطوط ضخیم آنتن را با سه خط باریک جایگزین کند تا طراحی یکدست‌تر و زیباتر باشد. دوربین‌های 16 مگاپیکسلی هم در پشت و هم درجلوی این گوشی با دیافراگم f/1.9 تعبیه شده و سامسونگ باتری غول‌آسای 4000 میلی‌آمپرساعتی را نیز در درون آن جای داده است.

galaxy-c9-pro-speakers

از سایر ویژگی‌های گلکسی C9 Pro می‌توان به حسگر اثر انگشت، بلندگوهای استریو در بالا و پایین، USB-C، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دو درگاه سیم‌کارت 4G LTE، چیپ صوتی Cirrus Logic و NFC با پشتیبانی از Samsung Pay اشاره کرد. Galaxy C9 Pro با اندروید 6.0.1 به همراه رابط کاربری TouchWiz UX سامسونگ در دو رنگ طلایی و رزگلد با قیمت حدودی 470 دلار عرضه خواهد شد.

galaxy-c9-pro-colors

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. فرزان حسینی می‌گوید

    قیمت ۱۸۰۰ باشه ارزش خرید بالایی داره