با این برچسب آیفون خود را شبیه به یک گلکسی نوت 7 منفجر شده کنید!

به نظر می‌رسد مشکل انفجار گلکسی نوت 7 هرچه برای سامسونگ معضلاتی و آبروریزی به همراه داشت، با این حال به طور مستقیم باعث افزایش درآمد شرکت‌های رقیب کره‌ای‌ها در بازار گوشی‌های هوشمند شده است.

0

شاید جالب باشد که بدانید به تازگی یک شرکت تولید کننده لوازم جانبی گوشی هوشمند نیز با بهره‌گیری از این موضوع برچسب‌هایی را برای گوشی آیفون اپل طراحی کرده که بر روی آن‌ها طرح یک گلکسی نوت 7 منفجر شده نقش بسته است!

بدون شک سامسونگ بدترین تابستان خود را پشت سر گذاشته است، زیرا کمتر روزی بود که خبری از معضلات به بار آمده در داستان انفجار باتری‌ گلکسی نوت 7 منتشر نشود. در این بین گاهی شرکت‌های رقیب در این بازار نیز با کنایه به سراغ سامسونگ آمدند و شاید جدیدترین بهره‌برداری از این اتفاق را می‌توان در تولید برچسب گوشی‌های آیفون دانست که طرح روی آن شبیه به یک گلکسی نوت 7 منفجر شده است.

https-%2f%2fblueprint-api-production-s3-amazonaws-com%2fuploads%2fcard%2fimage%2f254064%2fexplo-sung-front-view_1024x1024

این بدون شک شرورانه‌ترین اقدام در جهت یادآوری مشکلات گلکسی نوت 7 سامسونگ بوده که توسط UNIQFIND صورت گرفته است. البته این کیس که با نام Explo-Sung شناخته می‌شود، ممکن است برای شرکت سازنده آن مشکلاتی را هم از نظر حقوقی به همراه داشته باشد، زیر در قاب پشتی آن لوگوی نیمه سوخته سامسونگ مشاهده می‌شود.

در هر حال این کیس عجیب و غریب با قیمت پایه 25 دلاری برای آیفون‌های 5، 5 سی، 5 اس، 6، 6 پلاس، 7 و 7 پلاس از طریق این لینک قابل سفارش خواهد بود، با این حال اگر خواهان خرید مدل مقاوم آن باشید، بایستی 10 دلار بیشتر هزینه کنید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.