طعنه باراک اوباما به انفجار گلکسی نوت 7 سامسونگ!

با وجود این‌که سامسونگ ترجیح می‌دهد مشتریان هر چه زودتر مشکلات انفجار و توقف تولید گلکسی نوت 7 را فراموش کنند اما ظاهراً هر روز خبر و سرگرمی تازه‌ای در این مورد شنیده می‌شود! به‌تازگی باراک اوباما نیز به‌صورت غیرمستقیم این موضوع را در سخن‌رانی خود عنوان کرده است.

1

باراک اوباما رئیس جمهور فعلی ایالت متحده آمریکا در دانشگاه Miami Dade فلوریدا و در یک سخن‌رانی پیرامون طرح کنترل آسیب Affordable Care در مورد مشکلات پیرامون این طرح و رفع آن‌ها به‌جای لغو کلی طرح گفت:

وقتی یکی از این شرکت‌ها (سازنده گوشی‌های هوشمند) گوشی جدیدی ساخته و چند باگ در آن پیدا می‌شود آن‌ها چکار می‌کنند؟ مشکل را رفع کرده و آن را بهبود می‌بخشند. البته مگر این‌که گوشی آتش گرفته که در این صورت آن را از بازار جمع‌آوری خواهند کرد.

اما در هر حال دوباره به استفاده از تلفن‌های ثابت قدیمی دوار باز نمی‌گردید! نمی‌گویید خب ما گوشی‌های هوشمند را منقرض کرده و دوباره به شماره‌گیرهای قدیمی باز می‌گردیم.

با وجود این‌که اوباما مستقیماً نامی از گلکسی نوت 7 یا سامسونگ نبرده اما مشخصاً منظور او اتفاقات اخیر پیرامون این پرچم‌دار کره‌ای بوده است. عده‌ای اعتقاد دارند او در سخن‌رانی خود هم‌زمان به جمهوری‌خواهان و البته سامسونگ طعنه زده است!

engadget

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی می‌گوید

    تو برو گند کارها تو تو سطح دنیا و کشور خودت جمع کن