مایکروسافت ۱۲ آبان‌ماه رویدادی با محوریت آفیس برگزار می‌کند

طرفداران مایکروسافت به انتظار رویداد سخت‌افزاری این شرکت روزشماری می‌کنند غافل از اینکه تازه‌ترها در راه هستند. مایکروسافت قصد دارد چند روز پس از رویداد سخت‌افزار خود مراسمی با محوریت آفیس نیز برگزار کند.

0

خبر تازه‌ این است که این غول تکنولوژی قصد دارد درست یک هفته پس از رونمایی از سخت‌افزار جدیدش در رویداد 5 آبان‌ماه نگاه‌ها را به بخش نرم‌افزار جلب کند. مایکروسافت به تازگی دعوتنامه‌هایی را برای یک رویداد رسانه‌ای در تاریخ 12 آبان‌ماه در منهتن صادر کرد که قرار است با حضور ساتیا نادلا مدیر‌عامل مایکروسافت و کرک کنینگز معاون ارشد بازاریابی آفیس و میهمان‌های ویژه‌‌ی دیگری برگزار شود.

زبان این دعوتنامه بسیار رسمی است و ظاهرا بر همکاری شرکت‌ها و ارائه راه‌حل‌های بهتر متمرکز است، به هر جهت این رویداد به قدری حائز اهمیت است که با حضور مدیر اجرایی مایکروسافت برگزار میشود پس گام بعدی این شرکت در ادامه رقابت با سرویس گوگل داکز و سایر  نرم‌افزارهای بهره‌وری دیدنی خواهد بود.

احتمالا مایکروسافت چند روزی پیش از رویداد 5 آبان اخبار هیجان‌انگیزتری برای کاربرانش داشته باشد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.