ارزش سهام گوگل پس از بررسی‌های گوشی پیکسل به بالاترین میزان خود رسید

پیکسل‌‌های گوگل هنوز روی بازار را ندیده‌اند اما در بررسی‌های اولیه شاهد نظرهای مثبت کارشناسان نسبت به گوشی‌های پیکسل هستیم، این گوشی‌ها به اندازه‌ای خوب عمل کرده‌اند که سهام گوگل پس از بررسی‌های گوشی‌های پیکسل به بالاترین میزان خود رسیده است.

0

بدون شک اگر طرفدار اخبار موبایل هستید، حتما تاکنون نام گوشی‌های پیکسل به گوش شما خورده است، گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL به تازگی از جانب گوگل رونمایی شده‌‌اند و هنوز رسما خاک بازار را نخورده‌‌اند اما موج نقدهای مثبت و تعریف و تمجید‌هایی که کارشناسان صنعت موبایل از این گوشی‌ها به عمل آورد‌ه‌اند باعث شده تا سهام گوگل به بالاترین میزان خود برسد.

سهام شرکت Alphabet که به عنوان شرک مادر گوگل شناخته می‌شود در بازار سهام به ارزش 814.21 فروخته می‌شد، و به ارزش 828.81 دلار افزایش پیدا کرد، این میزان افزایش در تاریخ بی‌سابقه بوده است، در نهایت هم سهام گوگل با ازرش 821.49 دلار در بازار بورس معامله می‌شود.

google-stock-soar

پایگاه خبری معتبر بلومبرگ، افزایش بی‌سابقه سهام گوگل را به دلیل نقد‌هایی که در موج اول نقدهای مثبت گوشی‌های پیکسل منتشر شد می‌داند، با این حساب می‌توان گفت به قول قدیمی‌ها تا نباشد، چیزکی مردم نگویند چیزها و ظاهرا پیکسل‌ها واقعا گوشی‌های تمام عیاری هستند. البته باز هم این نکته را باید در نظر داشت که بدون شک پس از عرضه رسمی این محصولات به بازار ممکن است شاهد نقد‌های متفاوت‌ و موشکافانه‌تری باشیم.

گوگل وعده داده است تا گوشی‌های پیکسل از فردا به دست مشتریانی که این گوشی‌ها را پیش‌خرید کرده‌اند برسد، با این حساب پس از عرضه رسمی این گوشی‌ها بدون شک خبرهای بیشتری از این گوشی‌های تراز اول گوگل خواهیم شنید.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.