اپ‌نت: نبرد با زامبی‌ها در Zombie Anarchy

جنگ با زامبی‌ها هنوز هم ادامه دارد و تنها برخی از انسان‌ها زنده مانده‌اند. شما با قدرت خود با زامبی‌ها مبارزه کرده و هربار یکی از بازماندگان را پیدا می‌کنید و با همکاری هم یک تیم قوی در یک پایگاه مجهز تشکیل داده و زامبی‌ها را نابود کنید. در Zombie Anarchy با بهره‌گیری از تنها سلاح‌های باقی‌مانده و نیروهای خاص و خارق‌العاده هم‌تیمی‌هایتان به هرج ومرجی که زامبی‌ها در شهر به‌وجود آوردند پایان دهید.

0

کمپانی گیم‌لافت با طراحی زیبای این بازی استراتژیک به شما تجربه مدیریت یک محیط پراسترس و مهیج را بخشیده. بازیکنان هریک دارای قدرت مبارزه منحصربفرد خویش هستند که با گذراندن تعدادی از مراحل هربار یکی از آن‌ها آزاد می‌شوند.

zombie-anarchy-1

در ابتدا بازیکن وارد محل تجمع زامبی‌ها شده و به آن‌ها حمله می‌کند. در هریک از این مکان‌ها سلاح‌هایی باقی مانده و چون آخرالزمان است و سلاح کم، نبردی بین بازیکنان و زامبی‌ها برای به‌دست آوردن سلاح صورت می‌گیرد. با جمع‌آوری نیرو و ابزار کافی بازی به کاربر این امکان را می‌دهد که ابزارآلات و ساختمان‌های موردنیازش را در پایگاهش ایجاد کند و با ادامه مراحل و دریافت امتیازات بالاتر آن‌هارا ارتقا نیز بدهد. با اضافه شدن بازیکنان کنترل بازی به مراتب دشوارتر و هیجان‌انگیزتر شده و کاربر به تسلط بیشتری نیاز پیدا می‌کند، این ویژگی‌ها Zombie Anarchy را تبدیل به یک بازی اعتیادآور کرده‌است.

zombie-anarchy-2

پس از ساختن پایگاه باید منتظر حمله زامبی‌ها بوده و مراتب امنیتی را بیشتر رعایت کرد. در طول بازی یک نقشه در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد که با توجه به‌آن موقعیت زامبی‌ها نسبت به پایگاه امنیتی مشخص می‌شود. باید توجه داشت که مراقبت از جان بازیکنان که همزمان در جریان بازی هستند یکی از نکات کلیدی است چراکه در صورت پایین آمدن قدرت هریک از آن‌ها و رسیدن به صفر، بازیکن حذف شده و باید آن‌را دوباره آنلاک کرد. این بازی را می‌توانید به‌صورت رایگان از اپ‌استور، گوگل‌پلی یا فارسروید دانلود کنید.

appnet-app-store

appnet-google-play

appnet-farsroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.