نوشته‌های پشت نسخه جت‌بلک آیفون 7 به راحتی کنده می‌شوند!

کاربران مدت‌ها به انتظار عرضه‌ی آیفونی به رنگ مشکی بودند تا اینکه جت‌بلک به میدان آمد و با استقبال خوبی نیز روبرو شد. اما ظاهراً این نسخه علاوه بر خط و خش مشکل عجیب دیگری هم دارد.

0

آیفون بی‌حاشیه نبود و شرکت اپل به شخصه این مساله که  آیفون‌های 7 و 7پلاس خَش پذیر هستند را تایید کرد و تست‌های انجام شده در این زمینه نیز بر درستی این ادعا صحه نهاد. اما موضوع دیگری که کاربران اعلام کرده‌اند به دو نوشته‌ی “iPhone” و “Designed by Apple in California” حک شده در پشت دستگاه بلک‌آیفون برمی‌گردد که به راحتی از روی بدنه پاک می‌شوند. کافیست از یک کاور محافظ بدنه‌ی گوشی استفاده کنید و هنگامی‌که آن را بردارید در کمال تعجب خواهید دید که نوشته‌ها نیز با آن بلند می‌شود!

در ویدیوی زیر کاربری کاور Slick سری Naked را در پشت دستگاه آیفون 7 جت‌بلک پلاس خود قرار میدهد و هنگامی‌که آن‌را برمی‌دارد نوشته‌ی پشت گوشی دیگر قابل شناسایی نیست. اینطور به نظر میرسد که مشکل به کارخانه و شیوه‌ی حکِ نوشته بر روی جت‌بلک آیفون برمی‌گردد و ارتباطی با کاور ندارد.

اپل هنوز در مورد این مساله حرفی نزده اما اگر شما آیفون7 بلک‌جت دارید توصیه می‌کنیم از محافظ‌ها و برچسب‌ها برای پشت گوشی استفاده نکنید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.