گیم‌لافت بازی Asphalt Xtreme را با حال‌وهوایی آف‌رود معرفی کرد

اگر به بازی روی گوشی‌ علاقه داشته باشید حتماً با سری محبوب آسفالت آشنا هستید. گیم‌لافت به تازگی نسخه جدید این سری را برای اندروید، iOS و ویندوز 10 موبایل معرفی کرده است.

0

این بازی که قرار است در آینده‌ای البته نامشخص به گوشی‌های و تبلت‌های هوشمند بیاید این‌بار شما را به محیطی جدید خواهد برد که در آن خبری از آسفالت نیست! اگر به بازی‌های مسابقه‌ای off-road علاقه دارید قطعاً از Asphalt Xtreme نیز لذت خواهید برد. تریلر این بازی را می‌توانید همین‌جا تماشا کنید:

در این بازی 35 ماشین آف‌رود از SUV گرفته تا باگی‌ها و ماشین‌های رالی را در اختیار خواهید داشت و زمین‌های مسابقه نیز از بیابان گبی تا تایلند و مصر راه شامل خواهد شد. با وجود این‌که از تریلر بازی نمی‌توان تصور چندانی از سطح کیفی گرافیک بازی داشت اما انتظار داریم این بازی نیز مانند نسخه‌های قبلی از گرافیک بسیار مناسبی برخوردار بوده که از نهایت توان پردازشی گوشی یا تبلت شما استفاده کند.

در حال حاضر اطلاعی از زمان عرضه این بازی نداریم اما می‌توانید در وب‌سایت این بازی پیش ثبت‌نام کنید تا در جریان اخبار آن قرار بگیرید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.