اپ‌نت: Z Camera دوربینی برای خلاقیت بیشتر

این‌روزها فضای مجازی پرشده ازعکس‌های حرفه‌ای، مدل‌های‌زیبا و خوش‌اندام و عکاسان زبردست. جالب است بدانید که برای داشتن عکس‌های این‌چنینی نیازی به‌صرف هزینه آتلیه عکاسی نیست بلکه کافی‌ست از اپلیکیشن‌های عکاسی قدرتمندی چون Z Camera روی گوشی یا تبلتتان استفاده کنید.

0

این اپ همچون سایر اپلیکیشن‌های عکاسی دارای افکت‌هاو تنظیمات‌ساده اولیه نیز می‌باشد. اما ویژگی‌های متمایزکننده آن برای‌کاربر جذابیت عکاسی و ویرایش تصاویر را چندبرابر می‌کند. افکت‌ها دارای دسته‌بندی‌های متفاوت‌ و متنوعی‌ست که کاربر بااعمال آن‌ها پیش ازعکسبرداری قادراست پیش‌نمایش تصویر ادیت‌ شده را مشاهده نماید. درادامه قاب‌ها و کادرهای متنوع‌ و زیبا در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا با اعمال آن‌ها تصاویر را جلوه‌ تازه‌ای ببخشد. می‌توانید کولاژ بسازید و در بخش استیکر با تنوع بسیار زیادی از تصاویر کاربردی روبرو شده که‌ شامل انواع تتوها برای قسمت‌های مختلف‌بدن، سیکس‌پک برای مردان و زنان، انواع مدل‌ موهای جذاب و استیکرهای‌ کودکانه و فانتزی بوده و همگی‌ آن‌ها رایگان می‌باشند. دربخش‌ تم نیز تصاویر پیش‌فرض مختلفی برای‌ استفاده به‌عنوان تم موجود است.

z-camera

افکت‌ها با تنوع فوق‌العاده، انواع‌ مختلفی ازسیاه‌و‌سفیدها، نورانی‌ کردن گوشه‌ای از عکس و افکت‌های متحرک ازجمله ویژگی‌های‌ دیگر Z Camera می‌باشد. همچنین درهنگام عکسبرداری باسوایپ صفحه به‌سمت‌چپ وراست به‌حالت فیلمبرداری تغییر می‌یابد و سوایپ به‌بالا وپایین نور تصویر را زیادوکم می‌کند بدین ترتیب به‌سرعت قادر به ثبت تصاویر دلخواه خواهید بود. این اپ به شما این امکان‌را می‌دهد تاتصاویرتان را درگالری شخصی خود داشته باشید به‌صورتی‌که دسترسی به‌آن تنها با واردکردن رمز عبور امکان داشته‌ باشد. در نهایت تصاویر را درصفحات مجازی وی ا اپلیکیشن‌های‌ ارتباطی به‌اشتراک بگذارید.

appnet-google-play

appnet-farsroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.