مدیر بخش موبایل سامسونگ به بازگرداندن اعتماد از دست رفته کاربران قسم خورد!

DJ Koh مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ در مورد مشکلات گلکسی نوت 7 و تصمیم به توقف تولید آن گفت قسم می‌خورد اعتماد از دست رفته کاربران را بازگرداند.

1

به گزارش Korea Herald آقای Koh گفت به هر قیمتی دلیل اصلی مشکل گلکسی نوت 7 را پیدا رده تا بتواند اعتماد مشتریان را دوباره بازگردانده تا آن‌ها در آینده بدون هیچ نگرانی از محصولات سامسونگ استفاده کنند. او همچنین از کارمندان سامسونگ برای پشتیبانی آن‌ها در طول این دوره تشکر کرد اما بسیاری اعتقاد دارند میلیاردها دلاری که او به خاطر گلکسی نوت 7 به سامسونگ ضرر زده در آخر باعث اخراجش خواهد شد.

همان‌طور که حتماً در خبرها خوانده‌اید گلکسی نوت 7 سامسونگ به دلیل مشکلات باتری با آتش‌سوزی مواجه شد و با وجود این‌که سامسونگ فراخوان جمع‌آوری آن را صادر کرده و نسخه‌های جدیدی را به بازار عرضه کرد اما نسخه‌های جدید نیز از مشکل مشابهی رنج می‌بردند. به همین دلیل این شرکت تصمیم گرفت تولید و عرضه  نوت 7 را برای همیشه متوقف کند و بر روی پرچم‌دار آینده خود گلکسی اس 8 تمرکز کند.

به گفته DigiTimes حدود 90 درصد از کاربران گلکسی نوت 8 در تایوان این گوشی را با گلکسی اس 7 اج تعویض کرده‌اند و به این ترتیب موجودی گلکسی اس 7 نیز به اتمام رسیده است. سامسونگ در برخی کشورها به کاربرانی که گوشی نوت 7 خود را با یک گوشی دیگر از سامسونگ تعویض کنند 100 دلار نیز هدیه خواهد داد.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. nazir می‌گوید

    واقعا حیف خیلی دوست داشتنی بود واقعا بهترین فبلت سامسونگ بود …