گوگل: گوشی‌های پیکسل در ایران عرضه نخواهند شد!

در مکاتبه‌ای که با پشتیبانی بخش فروشگاه گوگل داشتیم این شرکت تأیید کرد که گوشی‌های جدید پیکسل برخلاف نکسوس‌ها در ایران رسماً عرضه نخواهد شد.

15

با وجود این‌که گوگل هیچ‌گاه گوشی‌ها و تبلت‌های نکسوس پیشین را در ایران رسماً از طریق Google Store عرضه نمی‌کرد اما تولیدکنندگان اصلی این دستگاه‌ها مثل هواوی، ایسوس و ال‌جی آن‌ها را به صورت رسمی در ایران هم می‌فروختند. حالا از آن‌جا که گوگل گوشی‌های Pixel و Pixel XL خود را تماماً ساخته خود و به عنوان اولین گوشی‌های گوگلی مطرح کرده این پرسش ایجاد شد که آیا اچ‌تی‌سی که مسئولیت ساخت آن‌ها را برعهده دارد گوشی‌های پیکسل را به ایران خواهد آورد یا خیر؟ به همین منظور پرسش‌های خود را در این‌باره از گوگل جویا شدیم و نظر شما را به پاسخ گوگل جلب می‌کنیم:

google-support-pixel-in-iran

سلام علی، ممنونم از این‌که با پشتیبانی گوگل تماس گرفتید!

متوجهم که به خرید گوشی‌های جدید پیکسل علاقه دارید و گزینه‌ای برای خرید آن‌ها پیدا نمی‌کنید. من دسترسی گوگل استور برای ایران را بررسی کردم اما در حال حاضر متأسفانه گوگل استور برای کشور شما در دسترس نیست. من کاملاً می‌فهمم که پیش از این قادر بودید نکسوس 5X و 6P را از طریق تولیدکنندگان این دستگاه‌ها خریداری کنید اما از آن‌جا که گوشی‌های پیکسل توسط خود گوگل ساخته می‌شود شما می‌توانید وقتی گوگل استور برای ایران قابل دسترس شد آن‌ها را خریداری کنید.

از آن‌جا که راهی برای سفارش از گوگل استور ندارید توصیه می‌کنم پیشنهادات ارزشمند خود را به صورت بازخورد با مراجعه به این لینک و اسکرول به پایین صفحه و بخش Send Feedback و سپس Describe your issue or share your ideas و دکمه Send با ما در میان بگذارید. متخصصان بخش محصولات گوگل استور به بازخورد شما توجه کرده و تجربه این فروشگاه را برای تمامی کاربران بهبود خواهند داد.

می‌خواهم شخصاً پیشنهاد کنم اگر بستگان یا دوستانی در آمریکا یا سایر کشورهایی که پیکسل در آن‌جا عرضه شده دارید از آن‌ها بخواهید تا برای شما ثبت سفارش کرده و گوشی را به کشورتان ارسال کنند. این لیست کامل کشورهایی است که پیکسل در حال حاضر در آن‌ها فروخته می‌شود.

به این ترتیب همان‌طور که می‌بینید گوگل نامی از اچ‌تی‌سی به میان نیاورده و این شرکت تایوانی نقشی در عرضه گوشی‌های پیکسل نخواهد داشت. همان‌طور که شرکت فاکسکان تنها تولید آیفون را برای اپل برعهده داشته و نقشی در عرضه آن ندارد اچ‌تی‌سی نیز ظاهراً تنها یک تولیدکننده برای گوگل است.

در حال حاضر گوشی‌های پیکسل گوگل تنها به کشورهای آمریکا، انگلیس، استرالیا، کانادا و آلمان ارسال شده و تنها در این کشورها قادر به خرید رسمی این دو گوشی پرچم‌دار خواهید بود.

همان‌طور که تجربه فروش نکسوس 6 در ایران را به‌خاطر دارید می‌توان گفت پیکسل حداقل از سمت اچ‌تی‌سی به صورت رسمی در ایران عرضه نخواهد شد و متأسفانه قادر نخواهید بود آن را با قیمتی مناسب (در اوایل ورود) و یا با ضمانت معتبر تهیه کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

15 نظر برای این مطلب
  1. ali می‌گوید

    سلام.این اچ تی سی که ازاول ایرانو ادم حساب نمیکرد این گوشییم که برای گوگل ساخته اصلا ادم حساب نکرده جالبه بعضی ها بازم حمایت میکنن ازشون…خخخخخ

    1. علی ارغوان می‌گوید

      البته لازم به ذکره اچ تی سی صرفاً فرآیند تولید رو برعهده داره و عرضه اون کاملاً در اختیار گوگل هست

  2. امین می‌گوید

    نگران نباشیم دوستان
    مگه گوشی اپل که اصلا حتی وارداتش ممنوعه الان دست همه ما نیست؟
    گوگل پیکسل هم وارد کنندگان عزیز ، زحمت میکشن و خیالتون راحت باشه همزمان با عرضه جهانی ، توی ایران هم ما زیاد میبینمش …
    و یادتون باشه عرضه رسمی و غیر رسمی در ایران برای ما هیچ فرقی نمی کنه . چون هدف اینه وه ما اون گوشی ناز پیکس رو داشته باشیم .
    تنها فرق عرضه رسمی و غیر رسمی در گارانتی هست که تا حالا گارانتی هیچ گلی به سر ما نزده . و اگر ۱٪ هم گوشی گوگل پیکسل خراب بشه ما توی ایران مراکز تعمیر حرفه ای داریم که به راحتی تمام درستش می کنن مثل روز اولش .
    نگران هیچی نباشین •
    من خودم عاشق این گوشی شدم و منتظرم زودتر بیاد.
    موفق باشین و امیدوارم هر کی این گوشیو دوست داره ، به خواسته اش برسه و بگیرتش …

  3. علی می‌گوید

    چقدر زشته این گوشی
    یه کپی زشت از اپل…

  4. مهرداد می‌گوید

    چقدر پررو هستن
    کشور ما رو تحریم کردن بعد بعد برای اینکه فروششون بره بالا میگه از طریق آمریکا خرید کنید.

  5. کیوان می‌گوید

    پیکسل هم خواهد آمد با تشکر از پیگیری شما

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بله اما نه به صورت رسمی

  6. آریا می‌گوید

    مگه اپل داره که گوگل داشته باشه!
    از اول هم آیفون داره میاد. از همون 2007 تا الان که آیفون هفت اومده

  7. حسن می‌گوید

    خداییش سامسونگ ایول داره

  8. امید می‌گوید

    آفرین به پیگیری تون

  9. علی می‌گوید

    کی قراره دیگه این تفاوتها رو نبینیم! اون دنیا!؟

  10. مهناز می‌گوید

    خبر بدی بود :/
    اما با این حال دمتون گرم پیگری کردید.

  11. Mostafa می‌گوید

    بهتر ….?
    درود بر سامسونگ بمب ساز ✋

    1. میثم می‌گوید

      خخخخخخ داش مصطفی تازه میگن قراره داعش با سامسونگ قرارداد ببنده مخصوصا واس تولید نوت7 :))))))))))))

      1. آرمان فرنو می‌گوید

        دیگه داعشی نیست