تلویزیون جدید پاناسونیک می‌تواند از نظرها مخفی شود!

پاناسونیک قبلاً هم تلویزیون شفافی که فضای پشت آن دیده شود را تولید کرده بود، اما شرکت از آن زمان تاکنون کیفیت تصویر را به‌قدری افزایش داده که دیگر ایده تلویزیونی که درون لوازم منزل جاسازی یک رؤیا نیست.

0

صفحه‌نمایش OLED از شبکه‌ای مرغوب که درون شیشه در کشویی جاسازی‌شده ساخته‌شده است. حتی زمانی که نور هر چیزی که پشت تلویزیون قرارگرفته روشن باشد، تصویر تلویزیون کاملاً قابل‌رؤیت است. اگر نور پشت صفحه را کم کنیم، تصویر به‌قدری شفاف و به‌اندازه کافی روشن خواهد بود که از تلویزیون‌های معمولی غیرقابل تشخیص باشد. (مدل آخری زیادی کم‌نور بود و برای بهبود تصویر باید نورپردازی‌های اضافی انجام می‌شد). تلویزیون را خاموش‌کنید همه‌چیز به‌قدری طبیعی به نظر می‌رسد که انگار هیچ‌وقت دستگاهی آنجا نبوده است. آیا به خرید این تلویزیون علاقه‌مند شده‌اید؟ به گفته پاناسونیک این دستگاه باید مدت‌زمان بیشتری را تحت توسعه باقی بماند؛ یعنی حداقل سه سال دیگر.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.