شارپ از گوشی خارق‌العاده Corner R بدون حاشیه صفحه‌نمایش رونمایی کرد

شرکت ژاپنی شارپ ساعاتی پیش از یک گوشی هوشمند جدید با نام Corner R رونمایی کرد که شاید بتوان آن را نسل جدید گوشی‌هایی هوشمندی دانست که حاشیه کناری صفحه نمایش در آن‌ها حذف شده است.

0

هرچند ممکن است شارپ در بازار گوشی‌های هوشمند کمی غریب و ناشناخته باشد، با این حال این شرکت ژاپنی یکی از اصلی‌ترین تولید کنندگان پنل های نمایشگر در جهان محسوب می‌شود که سال گذشته به زیر مجموعه فاکسکان اضافه گردید.

در همین حال شارپ ساعاتی پیش طی روند برگزاری نمایشگاه فناوری CEATECH 2016 در ژاپن از مدل مفهومی گوشی جدیدی با نام Corner R رونمایی کرد که در واقع طراحی به کار رفته در آن در نوع خود بی‌نظیر است.

sharp-corner-r

اصلی‌ترین مزیت گوشی خارق‌العاده Corner R، نداشتن حاشیه صفحه‌نمایش است، به طوری قاب جلویی آن تماماً توسط نمایشگر احاطه شده و حتی خبری از کلید ناوبری فیزیکی و یا اسپیکر در قاب جلویی نیست. صفحه نمایش این تلفن با فناوری IGZO ساخته شده است و ابعادی برابر 5.7 اینچ دارد. رزولوشن صفحه نمایش این تلفن فول اچ‌دی است و دارای تراکم پیکسلی 425ppi هست.

sharp-corner-r-5

البته شارپ تا پیش از این نیز گوشی‌هایی همچون Aquos Crystal و Aquos Xx را با قابلیت حاشیه کناری بسیار کم راهی بازار کرده است، با این حال Corner R اولین گوشی همراه محسوب می‌شود که نسبت نمایشگر به بدنه آن برابر با 90 درصد است.

sharp-corner-r-3

در هر حال این تمام اطلاعاتی است که در رابطه با گوشی جدید شارپ ارائه گردیده و از آنجا که گوشی موجود در تصاویر فوق یک مدل اولیه محسوب می‌شود، احتمالاً در آینده شاهد تغییراتی در ظاهر آن خواهیم بود.

gizmochina

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.