بیت‌تورنت مدیرعامل‌های خود را اخراج و سرویس BitTorrent Now را تعطیل کرد

با وجود این‌که زمان زیادی از مدیریت «رابرت دلامار» و «جرمی جانسون» نمی‌گذرد هیئت مدیره بیت‌تورنت تصمیم گرفته تا این دو را از سمت خود اخراج کند.

0

بیت‌تورنت اوایل تیرماه سرویس جدیدی را با نام BitTorrent Now برای استریم موسیقی و ویدئو در سه پلتفرم اندروید، iOS و Apple TV معرفی کرد اما همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد با وجود رقبایی مثل اسپاتیفای، Apple Music و Netflix این سرویس به همین زودی شکست خورده و بیت‌تورن قصد تعطیلی آن را دارد.

به گزارش Variety بیت‌تورنت دو مدیرعامل خود را به همراه تعداد نامشخصی از کارمندانش اخراج کرده و BitTorrent Now را تعطیل خواهد کرد. پیش از این بیت‌تورنت به علت ساختار Peer-to-Peer خود به عنوان یکی از پلتفرم‌های نقض کپی‌رایت شناخته می‌شد و این سرویس جدید می‌توانست دید کاربران را نسبت به آن عوض کند اما به نظر می‌رسد این تغییرات بزرگ پیش از به وقوع پیوستن خنثی خواهند شد.

این شرکت علاوه بر تعطیلی BitTorrent Now استودیوی لس‌آنجلس خود را که یکی از دفاتر اصلی بیت‌تورنت بود تعطیل خواهد کرد. طبق این گزارش بیت‌تورنت و مدیرانش هزینه‌های زیادی ر ا صرف این سرویس استریم جدید کرده بودند و از آن‌جا که این قمار جواب نداده حالا مجبور به ترک شرکت هستند. با اخراج مدیرعامل‌های فعلی قرار است Dipak Joshi مدیر مالی فعلی به عنوان مدیرعامل برگزیده شود.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.