اپ‌نت: GIPHY CAM؛ با دوربین گوشی تصاویر GIF ضبط کنید!

تصاویر گیف این‌روزها به لطف تلگرام از محبوبیت بالایی برخوردار است. GIPHY Cam یک اپلیکیشن فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده و البته کاربردیست که به شما اجازه می‌دهد با دوربین گوشی خود GIF ضبط کنید!

0

شاید ابزارهایی برای ساخت GIF از ویدئو و یا تصاویر وجود داشته باشید و مثلاً بتوانید با قلم S-Pen گلکسی نوت 7 از ویدئوها GIF بسازید اما هیچ چیز به راحتی ضبط GIF با این اپلیکیشن نخواهد بود. با GIPHY CAM می‌توانید به آسانی با استفاده از دوربین سلفی یا دوربین اصلی ویدئو ضبط کرده و بلافاصله آن را به GIF تبدیل کنید. این اپلیکیشن می‌تواند همچنین به صورت Burst Mode چندین عکس پیاپی گرفته و آن‌ها را از اول به آخر، آخر به اول یا به صورت پینگ‌پنگی پخش کند.

giphy-cam-1

علاوه بر این Giphy Cam می‌تواند افکت‌های مختلف و جذابی مثل Mono، فیلم‌های ویدئوی VHS و … را نیز روی تصاویر اعمال کند یا استیکرها متحرک و قاب‌های مختلفی را به تصاویر GIF شما اضافه کند. پس از آن می‌توانید فایل GIF ساخته شده را ذخیره کنید و یا در اینستاگرام، تلگرام، واتس‌اپ، توییتر، مسنجر فیس‌بوک و … به اشتراک بگذارید.

از آن‌جا که حالا واتس‌اپ هم امکان ارسال تصاویر GIF را فراهم کرده این اپ رایگان محبوب‌تر از گذشته نیز خواهد بود. GIPHY CAM به رایگان در اپ‌استور اپل و پلی‌استور گوگل موجود بوده و می‌توانید همین حالا آن را دانلود کنید:

appnet-google-play

appnet-apkmirror

appnet-app-store

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.