اپ‌نت: Minima؛ موزیک پلیر مینیمال و جذاب

اگر از موزیک پلیر گوشی اندرویدی خود امکانات بیش از حد نمی‌خواهید و اولویت برای شما ظاهر، سادگی و زیبایی آن است شاید Minima بهترین گزینه برای شما باشد.

0

Minima یک اپلیکیشن بسیار زیبا برای پخش موزیک در سیستم‌عامل اندروید است که دارای رابط کاربری ساده و در عین حال کارایی است. انیمیشن‌های جذاب و مرور متفاوت در رابط کاربری این اپ از جمله ویژگی‌های مثبت Minima محسوب می‌شود. در صفحه اصلی آلبوم‌ها در بالا و لیست تمامی موزیک‌ها در پایین نمایش داده شده و می‌توانید این لیست را به خواننده‌ها و آهنگ‌های اخیر نیز تغییر دهید. المان‌های مختلف رابط کاربری این اپ بسته به کاور آهنگ در حال پخش تغییر رنگ داده و به این ترتیب بر جذابیت آن اضافه می‌کنند.

minima-app

در هنگام پخش موزیک کاور آن به صورت یک سی‌دی یا صفحه گرامافون درحال چرخش به نمایش در می‌آید و از این نظر نیز با سایر اپ‌های مشابه متفاوت است. در تنظیمات می‌توانید فایل‌های صوتی کمتر از 30، 45 یا 60 ثانیه را از نمایش منع کنید، تایمر Sleep تنظیم کنید، نوتیفیکیشن و صفحه قفل را شخصی‌سازی کنید و حتی نسخه آزمایشی اپ را امتحان کنید.

این اپلیکیشن جذاب را می‌توانید از گوگل پلی‌استور برای اندروید 4.4 و بالاتر دانلود کنید.

appnet-google-play

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.