این روبات 400 دلاری تویوتا شما را در رانندگی‌های طولانی تنها نمی‌گذارد!

اگر از رانندگی‌های طولانی‌مدت و تنها خسته شده‌اید و از یک همراه 10 سانتی‌متری که بتواند در نزدیکی شما بنشیند هم بدتان نیاید، شاید این محصول جدید تویوتا برایتان مناسب باشد.

0

بزرگ‌ترین کمپانی تولید خودروی جهان روبات Kirobo mini که در مراسم موتور سال گذشته توکیو نمایش داده شد را در سال 2017 میلادی با قیمت حدود 400 دلار، به فروش می‌رساند.

این نسخه کوچک‌تر Kirobo اصلی است. ربات Kirobo در سال 2013 میلادی توسط تویوتا تولیدشده و در کنار اولین فضانورد ژاپنی Koichi Wakata که فرماندهی ایستگاه بین‌المللی فضایی را در دست داشت، به فضا فرستاده شد. ربات Kirobo mini برای اهداف ساده‌تری ساخته‌شده و چیزی بیشتر از یک همراه برای مکالمه نخواهد بود. از ویدئویی که در پایین قرارگرفته، به نظر می‌رسد که تویوتا هم استراتژی بازاریابی مشابه گوشی جدید شارپ به نام RoboHon (که گوشی قیمتی پنج برابر ربات دارد) را به کار گرفته باشد. جالب است که این دو دستگاه شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند.

هنوز محدودیت توانایی‌های Kirobo mini مشخص نیست، اما باید آن را به یک گوشی هوشمند متصل کرده و برای بهره‌مندی از سرویس آن ماهیانه 3 دلار پرداخت کنید. تویوتا Kirobo mini را در مراسم CEATEC این هفته در توکیو نمایش خواهد داد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.