سیم‌کارت چندشماره‌ای ایرانسل چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ایرانسل در نمایشگاه ایران تله‌کام امسال از سیم‌کارت چندشماره‌ای خود رونمایی کرد. اما این سیم‌کارت دقیقاً چیست و چه کاربردهایی دارد؟

0

ایرانسل در نمایشگاه ایران تله‌کام 2016 و همچنین امروز در مراسم بهره‌برداری رسمی شبکه TD-LTE در حضور وزیر ارتباطات ویژگی‌های سیم‌کارت جدید چندشماره‌ای خود را معرفی کرد. به لطف این سیم‌کارت دیگر نیاز نیست گوشی‌های دو سیم‌کارته خریداری کنید؛ البته اگر تنها از چند شماره ایرانسل و یا هر شماره از اپراتورهای دیگر که به شبکه ایرانسل ترابرد کرده‌ باشید استفاده می‌کنید.

سیم‌کارت چندشماره‌ای ایرانسل به کمک نرم‌افزاری که روی گوشی هوشمند شما نصب می‌شود امکان تماس و ارسال و دریافت پیامک را از همه شماره‌ها فراهم می‌کند. به این ترتیب که می‌توانید سیم‌کارت مورد نظرتان را در این نرم‌افزار انتخاب کرده و با آن پیامک و تماس ارسال کنید و در عین حال تمامی پیام‌ها و تماس‌های همه شماره‌های خود را نیز بدون هیچ دردسری دریافت خواهید کرد.

multi-msisdn-irancel

به گفته ایرانسل با این سیم‌کارت می‌توانید تا 10 شماره روی یک سیم‌کارت داشته باشید و به این ترتیب نه‌تنها در هزینه خرید سیم‌کارت صرفه‌جویی کرده‌اید بلکه نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای خرید گوشی دوسیم‌کارته نخواهید داشت. به این ترتیب یک شماره به عنوان شماره پایه شما انتخاب شده و تمامی شماره‌ها به آن متصل خواهند شد. همچنین اگر در حال حاضر هم از یک سیم‌کارت ایرانسل استفاده می‌کنید می‌توانید آن شماره را هم به سیم‌کارت چندشماره‌ای خود اضافه کنید.

گفتنی است تعرفه‌های این سیم‌کارت نیز برای تمامی شماره‌ها تفاوتی با تعرفه‌های فعلی ایرانسل نخواهد داشت. یرانسل از آغاز عرضه سرویس سیم‌کارت چندشماره‌ای ایرانسل (Multi MSISDN) تا پایان مهر ماه خبر داده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.