گزارش‌ها حالا از انفجار ماشین‌های لباسشویی سامسونگ خبر دارند!

به نظر می‌رسد انفجار محصولات سامسونگ تنها به گلکسی نوت 7 خلاصه نمی‌شود چرا که اخیراً 21 مورد انفجار و مشکل در ماشین‌های لباسشویی این شرکت کره‌ای گزارش شده است.

1

کمیسیون ایمنی محصولات مصرف‌کنندگان آمریکا از چندین مورد انفجار در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ خبر داده است. با وجود این‌که این موارد در ماه‌های مختلف سال 2016 اتفاق افتاده و تولید آن‌ها نیز در طول دهه اخیر انجام شده است اما به دلیل مشکلات انفجار گلکسی نوت 7 این گزارش می‌تواند نمک بر زخم سامسونگ باشد!

گفته می‌شود ماشین‌های لباسشویی مذکور تاریخ ساختی بین مارس 2011 و آپریل 2016 داشته و از نوعی هستند که درب آن‌ها از بالا باز می‌شود. البته هنوز گزارش دقیقی از مدل‌های خاص و زمان عمر آن‌ها منتشر نشده است. به گزارش ABC دو مورد از این انفجارها به قدری شدید بوده که پیچ و مهره، پلاستیک و آب را به اطراف پرتاب کرده است. دو نفر از این 21 مورد هم قصد شکایت از سامسونگ را داشته و وکیل آن‌ها ادعا می‌کند رها شدن میله پشتیبانی دستگاه در حرکت چرخشی عامل انفجار آن‌ها بوده است.

در حال حاضر سامسونگ هیچ مسئولیتی را قبول نکرده و می‌گوید لرزش‌های غیرطبیعی در هنگام شستشوی ملحفه‌ها، اجسام سنگین و ضدآب اتفاق می‌افتد و بهتر است کاربران از دور کند برای شتسشوی موارد غیرطبیعی استفاده کنند. همچنین به گفته سامسونگ این مشتریان بیش از 5 سال بدون مشکل از ماشین لباسشویی این شرکت استفاده می‌کرده‌اند.

به هر حال کمیسیون ایمنی محصولات مصرف‌کنندگان آمریکا در حال بررسی مشکل است تا دلیل انفجار غیرطبیعی را کشف کند. هرچند که بعید می‌دانیم اوضاع برای سامسونگ از این هم بدتر شود!

DigitalTrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. جمیل می‌گوید

    یا خدا….