اپ‌نت: Google Trips؛ برنامه جامع سفر و گردشگری

حتما برایتان پیش آمده که قبل از سفر نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق و جامع را احساس کنید. اپلیکیشن Google Trips این امکان را در اختیارتان قرارمی‌دهد تا بتوانید با آسودگی‌خاطر و بدون استرس برای مسافرتی که در پیش دارید آماده شوید و مکان‌های دیدنی و مراکز خرید مقصد خود را بشناسید.

0

قبل از سفر شهر موردنظر از میان بیش از 200 شهر جهان به اپ معرفی می‌شود، سپس فهرستی در اختیار کاربر قرارمی‌گیرد که شامل موارد مختلفی است. مواردی همچون رزرو و تهیه بلیط هواپیما که فهرست پروازها را نمایش می‌دهد. آدرس هتل‌های اطراف منطقه موردنظر و نحوه رزرو اتاق، هزینه و امکانات آن از دیگر اطلاعات در دسترس در این اپلیکیشن است. حتی رستوران‌هایی که در آن منطقه هستند نیز معرفی می‌شوند. اماکن دیدنی و جاذبه‌های توریستی نیز از مواردی‌است که در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. این موارد با توجه به سلیقه مسافر و یا با پیشنهاد خودکار اپ برای وی فهرست می‌شوند.

google-trips

هر مسافرتی با برنامه‌ها و عکس‌هایش در فایلی جداگانه ذخیره خواهد شد تا برای دسترسی به اطلاعات آن نیازی به جستجو نباشد. همچنین می‌توان به اپ رتبه و امتیاز داد و از امتیازدهی سایر کاربران هم اطلاع یافت. در طول سفر نیازی به اینترنت برای استفاده از اپ نداشته و اطلاعات به‌صورت آفلاین در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

دلیل معرفی این اپ در فارنت پشتیبانی از برخی شهرهای کشورمان است. به این ترتیب می‌توانید پیش از شروع و تصمیم‌گیری سفر برای مقصد خود برنامه‌ریزی کنید. این اپ به‌صورت رایگان در گوگل پلی استور و اپ‌استور برای اندروید و iOS عرضه شده است

appnet-google-play

appnet-bazaar

appnet-app-store

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.