قیمت رسمی موتو زد و موتو زد پلی موتورولا در ایران مشخص شد

شرکت هماتلکام به عنوان نماینده انحصاری Motorola در ایران به تازگی پیش‌ ثبت‌نام گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت از جمله Moto Z و Moto Z Play را با جوایزی آغاز کرده است.

0

همان‌طور که تابستان در خبرها خواندید شرکت هماتلکام قول داد تا مهرماه عرضه رسمی گوشی‌های جدید Moto Z موتورولا را در ایران آغاز کند. این شرکت حالا به‌تازگی پیش‌ ثبت‌نام دو گوشی Moto Z و Moto Z Play را به همراه ماژول‌ها در ایران با جوایزی آغاز کرده است.

طبق اطلاعات وب‌سایت هماتلکام مدت زمان پیش ثبت نام از 4 الی 20 مهرماه بوده و زمان تقریبی تحویل گوشی‌ها نیز هفته اول آبان‌ماه خواهد بود. همچنین هزار نفر اولی که از این طریق پیش ثبت‌نام کنند هدایای زیر را نیز دریافت خواهند کرد:

  • دو عدد قاب رنگی پشت گوشی
  • یک عدد محافظ صفحه‌نمایش
  • کیف گردنی گوشی
  • کابل USB-C

گفتنی است کاربران در صورت خرید گوشی Moto Z همچنین علاوه بر هدایای فوق یک ماژول باتری با ظرفیت 2220 میلی‌آمپرساعت نیز دریافت خواهند کرد.

moto-z-homa-telecom

هماتلکام قیمت حدودی گوشی‌ها را با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به شرح زیر اعلام کرده است:

  • مدل 64 گیگابایتی Moto Z: حدود ۲۳۵۰۰۰۰ تومان
  • مدل 64 گیگابایتی Moto Z Play: حدود ۱۸۵۰۰۰۰ تومان

در زمان مقرر همکاران واحد فروش هماتلکام  با شماره تماس و یا از طریق پست الکترونیکی که توسط علاقمندان ثبت شده است تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم جهت پرداخت وجه و ارسال کالا را برای خریداران در شهرستان از طریق پست پیشتاز و یا مراجعه به نمایندگیهای معتبر این شرکت و برای استان تهران از طریق پیک و یا مراجعه حضوری به دفتر مرکزی انجام خواهند داد.

همچنین امکان خرید جداگانه لوازم جانبی این دو گوشی از جمله ماژول‌های Moto Mods نیز وجود خواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانید به این صفحه از وب‌سایت هماتلکام مراجعه کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.