گوگل در حال کار بر روی لپ‌تاپ Pixel 3 با سیستم‌عامل Andromeda برای سال آینده

همان‌طور که پیش از این خبر دادیم گوگل قصد دارد سیستم‌عامل‌های اندروید و کروم را در یک سیستم‌عامل جدید با نام Andromeda تلفیق کند. حالا گفته می‌شود اولین لپ‌تاپ با این سیستم‌عامل Pixel 3 گوگل خواهد بود.

0

با وجود این‌که سیستم‌عامل Chrome OS و کروم‌بوک‌ها مدت زیادی در صحنه بوده‌اند اما گوگل موفقیت مد نظرش را با آن‌ها کسب نکرده و حالا قصد دارد جدی‌تر به عرضه لپ‌تاپ‌ها وارد شود. ظاهراً گوگل در حال کار بر روی پروژه جدیدی با نام رمز Bison است که قرار است یک لپ‌تاپ یا یک هیبریدی باشد که تابستان یا پاییز سال آینده عرضه خواهد شد. گفته می‌شود این دستگاه Pixel 3 نام خواهد داشت و می‌تواند جایگزین Chromebook Pixel باشد.

با وجود این‌که در حال حاضر برخی کروم‌بوک‌ها می‌توانند از اپلیکیشن‌های اندروید استفاده کنند اما سیستم‌عامل Andromeda می‌تواند سرانجام بهترین ویژگی‌های هر دو سیستم‌عامل را با یکدیگر ترکیب کند. همچنین در اندروید 7 قابلیت قرار دادن اپلیکیشن‌ها در پنجره‌های قابل تنظیم وجود دارد و این ویژگی می‌تواند پیش‌زمینه‌ای برای اندرومدا باشد.

گفته می‌شود Pixel 3 از صفحه‌نمایشی 12.3 اینچی، کیبورد با نور پس‌زمینه، ترک‌پد با بازخورد لرزشی و تشخیص فشار و یک باتری برای 10 ساعت شارژ همگی در یک بدنه 10 میلی‌متری برخوردار خواهد بود. پردازنده Core m3 یا Core i5 اینتل، حافظه داخلی 32 تا 128 گیگابایتی و حافظه رم 8 یا 16 گیگابایتی از سایر مشخصات این دستگاه خواهند بود. پیکسل 3 همچنین به درگاه USB-C، جک 3.5 میلی‌متری صدا، بلندگوهای استریو، چهار میکروفون، حسگر اثر انگشت و یک قلم لمسی Wacom برخوردار خواهد بود.

طبق شایعات قیمت پیکسل 3 از 799 دلار برای نسخه پایه شروع خواهد شد و اما تمامی مشخصات اعلام شده ممکن است در آینده تغییر کنند. همان‌طور که می‌دانید گوگل در 13 مهرماه قصد برگزاری مراسم مهمی را دارد و بعید نیست پیش‌نمایشی از پیکسل 3 را نیز در این رویداد ببینیم.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.