طرح آپدیت آزمایشی اندروید 7 برای Xperia X Performance سونی آغاز شد

در مرحله جدید از طرح Xperia Beta Program سونی این‌بار تصمیم گرفته تا آپدیت اندروید 7 نوقا را زودتر از موعد برای کاربران گوشی Xperia X Performance عرضه کند.

0

همان‌طور که حتماً به خاطر دارید سونی برای آپدیت اندروید 6 مارشملو نیز ابتدا از طریق همین برنامه آزمایشی فیرمورهای جدید خود را روی گوشی کاربران داوطلب آزمایش کرد و حالا پرچم‌دار فعلی این شرکت (پیش از Xperia XZ) قرار است زودتر از سایر گوشی‌های سری اکسپریا طعم اندروید نوقا را بچشد.

در حال حاضر این طرح در کشورهای سوئد، دانمارک، فنلاند، لیتوانی، نروژ، استونی، لتونی، ایسلند، ایتالیا، اسپانیا، پرتقال و هلند اجرا شده و تعداد کاربران انتخابی نیز محدود است. به این ترتیب حتی اگر در این طرح ثبت نام کنید احتمال انتخاب شدن شما چندان زیاد نیست.

همچنین این نکته را نیز باید به خاطر داشته باشید که سونی نسخه‌های اولیه و آزمایشی اندروید 7 را برای کاربران این طرح عرضه می‌کند که ممکن است خالی از اشکال و باگ نباشد. به گفته سونی این آپدیت هنوز برای استفاده روزانه مناسب نیست و اگر X Performance تنها گوشی شماست نصب آن توصیه نمی‌شود. به‌هر حال برای ثبت نام می‌توانید از این لینک گوگل پلی استفاده کنید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.