اپ‌نت: King of Thieves؛ پادشاه دزدان

خاطره‌ی بازی جذاب و زیبای Cut the Rope این اعتماد را از استودیوی Zeptolab می‌دهد تا هرچه بیشتر به بازی King of Thieves که توسط همین استودیو طراحی شده ترغیب شویم. در بازی پادشاه دزدان هدف شما غارت گنجینه رقبا و جلوگیری از غارت گنجینه خودتان است.

0

کاراکتر دزد یک مکعب سیاه با دو چشم است که مدام در حال حرکت است و کاربر با ضربه آرام روی صفحه آن‌را به بالا پرتاب می‌کند تا از موانع موجود عبور کند. در طول مسیر باید از موانعی چون تیرها، چرخ‌دنده‌ها، محافظ‌های غول‌پیکر و سایر موانع مرگبار عبور کند تا به صندوقچه‌های طلا برسد. با برخورد به هر مانع مقداری از جان دزد کم می‌شود.

king-of-thieves-1

طراحی صفحه بازی به عهده خود کاربر است، از آن‌جایی که بازی آنلاین است و باید با دزدهای دیگر رقابت آنلاین داشته باشد صفحه را سخت‌تر طراحی کرده تا دیگران نتوانند به جواهراتش دسترسی داشته باشند.

king-of-thieves-2

در طول بازی و با پیشرفت در آن قادر است تجهیزات امنیتی قدرتمندتری برای محافظت از خانه خود طراحی کند. همان‌طور که او از اموال بقیه دزدی می‌کند باید از اموال خودش مراقبت کند تا مورد سرقت بقیه دزدهای آنلاین قرار نگیرد و به‌این ترتیب شاه‌دزد دزدها شود. در راه دسترسی به خانه سایر کاربران و دزدی از آن‌ها برای باز کردن قفل خانه‌هایشان با امتحان هر کلید اشتباه یک جان از دستش می‌رود.

king-of-thieves-3

از قابلیت‌های بازی امکان منحصربفرد کردن کاراکتر دزد با پوشاندن لباس‌های متنوع است. درجای دیگر گروهی از دزدها را تشکیل داده تا به‌صورت تیمی مبارزه کنید و طلا به‌دست بیاورید.

king-of-thieves-4

این بازی به‌ رایگان برای اندروید، ویندوز و iOS در پلی‌استور، ویندوز استور و اپ‌استور عرضه شده و همچنین می‌توانید نسخه اندروید را با لینک مستقیم نیز از فارسروید دانلود کنید.

appnet-google-play

appnet-farsroid

appnet-app-store

appnet-windows-store

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.