نمایشگاه بین‌الملی ایران تله‌کام ۲۰۱۶ از امروز رسماً آغاز به‌کار کرد

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران تله‌کام صبح امروز با هدف معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های متخصصان کشور و شرکت‌های داخلی به مدت چهار روز کار خود را آغاز کرد.

0

در این نمایشگاه که از امروز چهارم مهرماه به مدت چهار روز و تا 7 مهر از ساعت 9 صبح لغایت 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود آخرین فناوری‌ها در عرصه مخابرات و ارتباطات به نمایش گذاشته خواهد شد.

موضوعات اصلی در این دوره از نمایشگاه شامل انواع تجهیزات، سیستم‌ها و سرویس‌های مخابراتی مانند انواع آنتن‌ها، کابل‌های مخابراتی و تجهیزات ماهواره‌ای، امکانات سنجش و اندازه‌گیری، تکنولوژی ارتباطات ماهواره‌ای، سیستم‌های ارتباطات کابلی و دریافت و ارسال ماهواره‌ای است. همچنین انواع نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مخابراتی ارتباطی  و انتقال و ادغام داده‌ها و تجارت الکترونیک نیز از سایر موضوعات این دوره ایران تله‌کام محسوب می‌شود.

در این نمایشگاه 220 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 95 شرکت خارجی در فضایی بالغ بر 32 هزار متر مربع به معرفی از محصولات خود می‌پردازند که از نظر متراژ 7 درصد و از نظر حضور شرکت‌های خارجی 19 درصد نسبت به دوره گذشته رشد داشته است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.