اپ‌نت: گرفتن تصاویر پانوراما با Panorama 360

اگر از امکان گرفتن عکس‌های پانوراما با گوشی خود راضی نیستید احتمالاً Panorama 360 از جمله اپ‌هایی است که باید نصب و امتحان کنید.

0

کار با آن به این‌صورت است که با کلیک روی صفحه عکسبرداری شروع می‌شود، دوربین باید به‌آهستگی و به‌طور یکنواخت از چپ به‌راست حرکت داده شده تا تصاویر ضبط و ثبت شوند. درنهایت یک عکس 360 درجه‌ای و یکپارچه به‌صورت خودکار در حافظه دستگاه ذخیره خواهد شد که کاربر امکان به اشتراک‌گذاری همزمان آن‌را در صفحات و اپلیکیشن‌های موردنظرش نظیر فیس‌بوک و توییتر خواهد داشت و یا می‌تواند مستقیما آن‌را ایمیل کند.

panorama-360-1

از قابلیت‌های دیگر این اپ برچسب‌گذاری جغرافیایی تصاویر به‌صورت خودکار است. این تصاویر به‌صورت HD و با کیفیت بالا ذخیره شده و به نمایش گذاشته می‌شوند و قابل اشتراک‌گذاری با سایر کاربرها در سرتاسر دنیا خواهند بود همچنین کاربر می‌تواند پانوراماهای دیگران را که در نزدیکی کاربر و یا سایر نقاط دنیا به اشتراک‌گذاشته شدند به‌وسیله برچسب جغرافیایی‌آن‌ها تماشا کند.

panorama-360-2

بعد از ایجاد تصویر این امکان موجود است که جلوه‌های 3D به عکس افزوده شود؛ جلوه‌هایی مثل بارش باران و برف و یا وزش باد و تلالو خورشید. این اپ به صورت رایگان و با پرداخت درون‌برنامه‌ای برای اندروید 2.3 و بالاتر عرضه شده اما می‌توانید نسخه کامل آن را نیز با لینک مستقیم از فارسروید دانلود کنید:

appnet-google-play

appnet-farsroid

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.