نسخه جدید تلگرام با قابلیت ساخت GIF از ویدئو، نوشتن روی تصاویر و ماسک‌ها از راه رسید

تلگرام به‌تازگی نسخه 3.12 پیام‌رسان محبوب خود را با قابلیت‌هایی جدید از جمله ماسک برای تصاویر، نوشتن روی آن‌ها و ساخت تصاویر متحرک GIF از روی ویدئوها منتشر کرد.

0

تلگرام سال گذشته قابلیت ویرایش تصاویر را به پیام‌رسان خود آورد و حالا نسخه دوم آن را با ویژگی‌هایی جدید عرضه کرده است. در ویرایشگر جدید تلگرام می‌توانید روی تصاویر بنویسید، ماسک قرار دهید، استیکرهای دلخواهتان را روی آن‌ها بچسبانید و یا روی آن‌ها کلمات دلخواه را تایپ کنید. اگر قصد ارسال تصویر چهره را دارید کافیست ماسک مورد نظر را انتخاب کرده تا به کمک فناوری تشخیص چهره تلگرام به صورت خودکار روی چهره اعمال شود. تلگرام صدها ماسک را برای پیام‌رسان خود آماده کرده اما از طریق پلتفرم باز این پیام‌رسان می‌توانید با ارسال دستور newmasks/ در روبات stickers@ ماسک‌های خود را نیز درست مثل استیکرها به آن اضافه کنید.

telegram-masks

ویژگی جدید بعدی قابلیت ساخت تصاویر متحرک GIF پس از ضبط ویدئو است. کافیست وقتی ویدئو را در تلگرام ضبط کردید دکمه mute را کلیک کنید تا ویدئو به صورت فایل GIF ارسال شود. البته هنوز امکان تبدیل ویدئوهای گالری به فایل GIF وجود ندارد.

علاوه بر این حالا در بخش استیکرها می‌توانید موارد ترند شده یا محبوب شده را مشاهده کنید تا همیشه استیکرهای جذابی در اختیار داشته باشید. آخرین نسخه از تلگرام را می‌توانید از لینک‌های زیر دریافت کنید.

appnet-google-play

appnet-farsroid

appnet-app-store

telegram

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.