اپ‌نت: Hi Locker صفحه قفل زیبا و کاربردی اندروید

قفل صفحه زیبا، خاص و متفاوت Hi Locker-Your Lock Screen یک شیوه متنوع برای قفل کردن صفحه گوشیتان است. با تنظیماتی منعطف، کاربردی و زیبا که در اختیارتان می‌گذارد از یک فعالیت روتین و خسته‌کننده حتی می‌توان لذت برد.

0

در تنظیمات اولیه اپلیکیشن نام کاربر دریافت می‌شود تا در اوقات مختلف روز و در آب‌و‌هواهای متفاوت منطقه در حین بازکردن صفحه پیغام مناسب همان‌وقت به‌نمایش گذاشته شود. با هربار روشن‌کردن صفحه با یک متن و تصویر جدید متناسب با موقعیت زمانی و آب‌و‌هوایی روبرو شده و از سایر اپلیکیش‌ها پیغام جدیدی دریافت کنید. این پیغام و سایر تنظیمات مربوط به نمایش آن درقسمت تنظیمات در Edit Message قابل تغییراست. همچنین می‌توان از بین سه گزینه کلاسیک، لالی‌پاپ و iOS یک روش را برای نحوه باز کردن صفحه انتخاب کرد. البته قبل از آن باید قفل اتوماتیک گوشی را خاموش نمود.

hi-locker-1

در قسمت‌های دیگر با تنظیمات و قابلیت‌های دیگری از این‌دست مواجه خواهید شد:

  • استایل و نحوه نمایش ساعت و استاتوس در زمان قفل صفحه
  • انتخاب تصویر پس زمینه از بین تصاویر موجود یا تصاویر گوشی و اینترنت
  • تنظیمات مربوط به رویدادها، نمایش آب‌و‌هوا، واحد درجه‌حرارت و انتخاب موقعیت مکانی که نمایش آب‌و‌هوای آن مدنظر است
  • مواردی که کاربر نیاز دارد در صورت قفل بودن صفحه از آن‌ها نوتیفیکیشن دریافت کند
  • سایر تنظیمات مربوط به تصویرپشت زمینه، زمان موردنظر برای قفل شدن صفحه و زبان نمایشگر
  • پشتیبانی از حسگر اثر انگشت
  • نمایش والپیپرهای خودکار و تصادفی از اینترنت

hi-locker-2

اپلیکیشن Hi Locker به رایگان در گوگل پلی‌استور برای اندروید 4.1 و بالاتر قرار داده شده است. همچنین می‌توانید نسخه پولی را نیز با لینک مستقیم از فارسروید دریافت کنید:

appnet-google-play

appnet-farsroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.