اپلیکیشن پیام‌رسان هوشمند Allo گوگل سرانجام منتشر شد

اگر به خاطر داشته باشید گوگل در همایش Google I/O امسال از پیام‌رسان هوشمند جدید خود Allo پرده‌برداری کرد. این اپلیکیشن از امروز در پلی‌استور برای دانلود قرار گرفته است.

0

پیام‌رسان جدید گوگل با نام Allo برای اولین بار دستیار هوشمند جدیدش Google Assistant را در خود جای داده که می‌توانید درست مانند سیری با آن گفتگو کنید. این دستیار به شما در پاسخ به سوالاتتان، یافتن مسیر و گرفتن سایر اطلاعات کمک خواهد کرد.

google-allo-1

در Allo می‌توانید با نگه‌داشتن انگشت روی دکمه ارسال پیام‌ها را درشت‌تر یا ریزتر بنویسید، روی تصاویر نقاشی کنید، استیکرهای مختلف را ارسال کنید و حتی Allo می‌تواند پاسخ پیام‌ها را نیز حدس بزند. البته وقتی سعی کردیم با دستیار هوشمند جدید گوگل به فارسی صحبت کنیم او پاسخ داد:

متأسفم، همچنان درحال یادگیری فارسی هستم، اما در این مدت اجازه دهید از Google برای جستجوی این عبارت استفاده کنم.

امیدواریم دستیار گوگل هر چه زودتر فارسی را هم یاد بگیرد.

نکته جالب این‌که می‌توانید در چت‌های دیگر خود نیز با تایپ کردن google@ دستیار هوشمند گوگل را فراخوانی کرده و از او سوال بپرسید. به این ترتیب می‌توان Google Assistant را نسخه بهبودیافته‌ای از Google Now دانست که حالا توجه بیشتری به مکالمات پیشین شما داشته و می‌تواند عادات شما را یاد بگیرد.

appnet-farsroid

appnet-google-play

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.