اپ‌نت: Infinite Painter؛ بهترین ابزار نقاشی در اندروید

اگر به دنبال ابزاری حرفه‌ای و درعین‌حال ساده برای نقاشی با گوشی یا تبلت اندرویدی‌تان هستید Infinite Painter یک پیشنهاد عالی‌ست.

1

این اپلیکیشن با داشتن انواع مختلفی از قلم‌موها و سایر ابزار موردنیاز برای این تکنیک از نقاشی یک اپ قدرتمند و پرطرفدار به حساب می‌آید. همچنین با انتخاب یک عکس از گالری خود یک ویرایش حرفه‌ای روی آن انجام داده و عکس را به نقاشی تبدیل کنید. اگر از گوشی‌ها و تبلت‌های سری نوت سامسونگ استفاده می‌کنید و یا یک استایلوس لمسی خریداری کرده‌اید Infinite Painter از آن هم پشتیبانی خواهد کرد.

infinite-painter-3

در گوشه سمت راست بالای تصویردر قسمت Option امکان وارد کردن عکس، ذخیره لایه‌ای که در آن طراحی انجام شده در فرمت‌های مختلفی چون PNG، JPEG، ZIP وPSD و سایر خدمات مربوط به بازآوری و ذخیره تصاویر در لایه‌های بی‌نهایت موجود است.

infinite-painter-2

انتخاب نوع قلم طراحی یک تجربه مهیج با یک دید تقریبا حرفه‌ای خواهد بود، چرا که از بین صدها نوع قلم قادر به انتخاب بوده، از نقش‌های ساده گرفته تا انواع اسپری‌ها و طرح‌های هارمونیک. در این قسمت با گزینه Create یک مجموعه قلم شخصی انتخاب می‌شود که هم میان‌بری برای انتخاب نوع قلم و هم مجموعه‌ای از قلم‌های منحصربفرد است. حتی امکان دانلود انواع جدید آن هم درون اپلیکیشن وجود دارد. همچنین با لمس علامت قلبی شکل روی هر کدام از قلم‌ها می‌شود آن‌را جز موارد مورد علاقه قرار داد. هرکدام از موارد دارای تنظیمات قابل تغییری هستند از جمله تغییرات مربوط به سایز، میزان فشار دست، زاویه طراحی و سایر موارد.

infinite-painter-1

انتخاب رنگ در یک گستره طیف رنگی بی‌نهایت از ویژگی‌های مورد توجه این اپ می‌باشد. با ابزار قطره‌چکان حتی از رنگ‌های خاص روی عکس‌ها و تصاویر نیز می‌توان استفاده کرد. با گزینه‌ای که به‌صورت پرگار نمایش داده شده یک منوی مجزا باز شده که با آن انواع رسم خطوط، انتقال‌ها، قرینه‌سازی‌ها، پرسپکتیو و انواع برش‌ها قابل استفاده هستند که هرکدام آن‌ها نیز به صورت جداگانه تنظیم می‌شوند.

اپلیکیشن Infinite Painter به صورت رایگان برای اندروید 4.03 و بالاتر در گوگل پلی‌استور عرضه شده است اما برای استفاده از تمامی ابزار آن نیازمند خرید درون برنامه‌ای هستید. البته مثل همیشه می‌توانید نسخه کامل و آنلاک شده را نیز با لینک مستقیم از فارسروید دانلود کنید.

appnet-farsroid

appnet-google-play

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حمیدرضا می‌گوید

    سلام واقعا ممنون به خاطر معرفی