آیفون 7 طلا و الماس‌کاری شده را می‌توانید با قیمت 2000 دلار بخرید!

اگرچه مدت زمان زیادی از آغاز عرضه رسمی آیفون‌های نسل جدید به بازار نمی‌گذرد، با این حال استودیو Karalux اقدام به طراحی و ساخت مدل‌هایی از آیفون 7 و 7 پلاس کرده است که توسط طلای 24 عیار و الماس تزئین شده‌اند!

1

بدون شک در تمامی جوامع افرادی وجود دارند که همیشه وقت خواهان خاص بودند هستند؛ حال آنکه این خاص بودن می‌تواند در ماشین و یا گوشی همراه آن‌ها جلوه کند.

در همین راستا تنها پس از چند روز از آغاز عرضه رسمی گوشی‌های جدید اپل، شرکت سفارشی لوکس سازی Karalux، اقدام به ساخت مدل‌هایی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس کرده که در بدنه آن‌ها از طلای 24 عیار استفاده شده است.

24k-gold-plated-iphone-7-2

البته کار به همین‌جا ختم نمی‌شود زیرا این شرکت ویتنامی برای خاص‌تر کردن محصولات جدید خود، در قاب پشتی آن‌ها لوگوی اپل را با الماس طراحی کرده است.

24k-gold-plated-iphone-7-3

گفته می‌شود که روند ایجاد روکش طلای 24 عیار این محصول بین 6 تا 8 ساعت و طی 20 مرحله مختلف انجام شده است. البته Karalux برای جلوگیری از ایجاد خش در قاب پشتی این محصولات، در مرحله آخر از یک لایه پوشش نانو استفاده کرد است. این گوشی‌ها به صورت قفل نشده ساخته شده است و کاربران هر نوع سیم‌کارتی را در هر یک از شرکت‌های مخابراتی جهان که بخواهند، می‌توانند در آن استفاده کنند.

24k-gold-plated-iphone-7-4

در هر حال نسخه 32 گیگابایتی آیفون 7 طلای 24 عیار را می‌توانید با قیمت 1900 دلار بخرید. البته نسخه‌های 128 و 256 گیگابایتی هم با قیمت‌ 2400 و 2600 دلار قابل سفارش خواهند بود. در سوی دیگر اگر آیفون 7 پلاس همین مدل‌ها را خواسته باشید، بایستی 100 بیشتر پرداخت نمایید.البته ناگفته نماند که امکان سفارش آیفون 7 و 7 پلاس طلا و الماس کاری شده هم به ترتیب با قیمت 4000 و 4500 دلار وجود دارد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امید جعفری می‌گوید

    با سلام. اگه امکان داره نحوه شفارش رو هم توضیح بدبد. ممنون