تماشا کنید: تست مقاومت آیفون 7 و 7 پلاس در مقابل قهوه داغ و نوشابه!

با عرضه آیفون جدید، ویدئوهایی هم از آزمایش محدودیت‌های این دستگاه بر اساس آنچه اپل درباره مقاومت این مخلوق جدیدش ادعا کرده، در اینترنت پخش‌شده است.

0

در روز گذشته، یک کانال یوتیوب به نام JerryRigEverything بر آیفون 7 انواع آزمایش‌های شدید و سخت خط و خش انداختن و خم کردن را انجام داد. حالا ویدئوهای جدیدی در اینترنت پخش‌شده است و اکثر آن‌ها بر مقاومت IP67 آیفون در برابر مایعات تمرکز دارند. مقاومت در برابر آب آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به این معنی است که این دو دستگاه می‌توانند عمق کمتر از 1 متر آب را در مدت‌زمانی کمتر از 30 دقیقه دوام بیاورند؛ به این معنی که دو دستگاه در برابر پاشیده شدن مایعات به آن‌ها و یا حتی افتادن به درون چاله‌های آب مقاوم خواهند بود و نه بیشتر. دریکی از آزمایش‌های مقاومت در برابر آب که توسط Infohut بر آیفون 7 پلاس انجام شد، این دستگاه را به درون لیوان آبی فروبردند و بدون خرابی همچنان قادر به دریافت تماس، پیامک و نوتیفیکیشن بود.

در ادامه، آزمایش اندکی شدیدتر می‌شد و این بار لیوان آب با لیوان نوشابه و قهوه داغ جایگزین شده بود. البته این دو نوشیدنی با اندکی آب رقیق‌شده بودند و بنا به گفته‌های آزمایشگر، دستگاه حتی در مواجهه با مایع داغ با هیچ مشکلی روبه‌رو نشد. در پایان ویدئو هم محفظه خلأ داخلی آیفون جدا می‌شود.

عرضه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با تعداد کم رنگ‌های جدید و آیفون 7 پلاس 5.5 اینچی و حتی تأخیر عرضه توسط فروشندگانی چون Best Buy و Target، واکنش‌های مختلفی را در طرفداران اپل برانگیخته است. بنا به گزارش‌ها حتی صف خریداران هم کاهش چشمگیری داشته است. در زمان عرضه آیفون 6 و 6 پلاس در حدود 1880 نفر، برای آیفون 6s و 6s Plus حدود 650 نفر و برای آیفون 7 و 7 پلاس تنها 400 نفر در صف فروشگاه اپل در خیابان پنجم نیویورک حضور داشتند.

macrumors
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.