توییتر ۲۹ شهریورماه محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توییت‌ها را تغییر خواهد داد

توییتر پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد در آینده نزدیک کاراکتر‌های مربوط به تصاویر، لینک‌ها و منشن‌ها را از شمارش 140 کاراکتر مجاز کنار بگذارد؛ این تغییر سرانجام در 29 شهریورماه اجرایی خواهد شد.

0

اگر از کاربران توییتر باشید حتماً می‌دانید که در هر توییت نمی‌توانید بیش از 140 کاراکتر بنویسید. این محدودیت البته به درخواست کاربران توییتر پابرجا باقی مانده اما اگر بخواهید در توییت‌های خود یک تصویر قرار دهید و یا به جایی لینک بدهید متوجه خواهید شد که تعداد زیادی از این 140 کاراکتر اشغال خواهد شد. به همین دلیل توییتر تصمیم گرفته تا از 29 شهریورماه نام کاربری، آدرس تصاویر، ویدئوها، نظرسنجی‌ها و لینک‌ها را از این محدودیت کنار بگذارد.

البته این اولین بار نیست که خبرهایی را در این مورد می‌شنویم. توییتر اردیبهشت‌ماه نیز رسماً اعلام کرده بود قصد دارد لینک‌ها و تصاویر را از محدودیت 140 کاراکتری توییت‌ها کنار بگذارد. اما این اولین باری است که تاریخ دقیقی برای این تغییر مشخص می‌شود؛ هرچند که هنوز مشخص نیست این تغییر به یکباره برای تمامی کاربران اعمال خواهد شد یا توییتر آن را به مرور فعال خواهد کرد. به هر حال در آینده می‌توانید انتظار توییت‌هایی طولانی‌تر را با منشن نام کاربری و تصاویر و نظرسنجی داشته باشید.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.