سامسونگ تبلت Galaxy Tab A 2016 خود را با قلم S-Pen معرفی کرد

اگر به دنبال یک تبلت میان‌رده با امکانات و قیمت مناسب اما قلم هستید سامسونگ امروز خبر خوشی برای شما دارد. Galaxy Tab A 2016 سامسونگ دقایقی پیش رسماً از سوی سامسونگ معرفی شد.

1

سامسونگ در وب‌سایت کره‌ای خود از نسخه 2016 تبلت Galaxy Tab A خود رونمایی کرد. این تبلت 10.1 اینچی قیمتی معادل 440 دلار در کره جنوبی خواهد داشت اما در مورد قیمت و زمان عرضه جهانی آن هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

galaxy-tab-a-2016-screen

این تبلت از صفحه‌نمایشی 10.1 اینچی با وضوح 1920 در 1200 پیکسل بهره می‌برد که از قلم S-Pen پشتیبانی کرده و به این ترتیب می‌توانید با تشخیص فشار روی آن بنویسید و یا نقاشی کنید. سامسونگ این تبلت را به چیپست 8 هسته‌ای اکسینوس 7870 و 3 گیگابایت حافظه رم مجهز کرده است.

galaxy-tab-a-2016-speakers

بدنه تبلت پلاستیکی بوده اما بلندگوهای دوگانه، 32 گیگابایت حافظه رم و اتصال 4G LTE از جمله مزایای آن هستند. باتری 7300 میلی آمپرساعتی دوربین‌های 8 و 2 مگاپیکسلی و درگاه کارت حافظه تا 256 گیگابایت از سایر مشخصات آن هستند.

galaxy-tab-a-2016-2

این تبلت به ادعای سامسونگ تا 14 ساعت استفاده معمولی را با هر بار شارژ دوام خواهد داشت و با اندروید 6.0 مارشملو عرضه خواهد شد؛ هرچند که احتمال آپدیت آن به اندروید 7.0 نیز وجود دارد. امکانات قلم گلکسی نوت 7 مثل یادداشت برداری روی صفحه‌نمایش خاموش و ترجمه کلمات در این تبلت هم وجود دارند و ویژگی‌های نرم‌افزاری دوپنجره‌ای نیز برای بهره بردن بیشتر از صفحه‌نمایش بزرگ این تبلت در تاچ‌ویز قرار دارند.

galaxy-tab-a-2016-stand

گفتنی است نسخه 7 و 8 اینچی این تبلت با پشتیبانی از قلم اما بدون وجود S-Pen درون جعبه یا بدنه تبلت پیش از این رونمایی شده بود اما نسخه 10.1 اینچی از صفحه‌نمایش، پردازنده، حافظه رم و امکانات بسیار بهتری برخوردار است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. اریا می‌گوید

    یه مدت صبرکنید اگه منفجرنشد بخرید