تماشا کنید: رندرها و ویدئوی 360 درجه از HTC Sailfish

همان‌طور که می‌دانید امسال اچ‌تی‌سی قصد دارد دو گوشی جدید برای گوگل بسازد که فعلاً با نام‌های رمز Sailfish و Marlin شناخته می‌شوند. امروز رندرهایی از Sailfish منتشر شده که این گوشی را از تمامی زوایا به نمایش می‌گذارد.

0

طبق خبرهای گذشته احتمالاً می‌دانید که گوشی‌های جدید گوگل شاید نکسوس نام نگیرند و گوگل نام‌های Pixel و Pixel XL را برای آن‌ها در نظر گرفته است. این گوشی‌ها قرار است با اندروید 7.1 عرضه شوند و ساخت آن‌ها را نیز اچ‌تی‌سی برعهده خواهد داشت. حالا همان‌طور که در تصاویر و ویدئوی منتشر شده می‌بینید طراحی این گوشی‌های نیز بی‌شباهت به HTC 10 نیست. پشت گوشی شاید شاخص‌ترین ویژگی طراحی قرار داشته باشد که بخش شیشه‌ای نسبتاً بزرگی است که حدود یک‌سوم گوشی را پوشانده است. حسگر اثر انگشت، دوربین و فلش در این بخش قرار گرفته‌اند. در بخش پایینی درگاه USB Type-C به همراه دو بلندگو مشخص است و ظاهراً اچ‌تی‌سی درگاه هدفون را نیز حذف نکرده است.


به گفته AndroidAuthority این گوشی ابعادی برابر 143.8 در 69.5 در 7.3 میلی‌متر داشته که در بالا این ضخامت به 8.5 میلی‌متر نیز خواهد رسید. از سایر ویژگی‌های Sailfish می‌توان به صفحه‌نمایش 5.2 تا 5.3 اینچی Full HD، چیپست اسنپ‌دراگون 820 (یا 821) و 4 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. گفته می‌شود این گوشی دارای 2 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین‌های 12 و 8 مگاپیکسلی و باتری 2770 میلی‌آمپری نیز خواهد بود.

htc-sailfish-bottom

انتظار داریم گوگل مهرماه این گوشی‌ را در کنار بردار بزرگترش Marlin با نام‌های Pixel و Pixel XL معرفی کند.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.