نسخه جدید Pokémon GO با گوشی‌های جیلبریک یا روت شده سازگار نخواهد بود

شرکت Niantic به تازگی نسخه جدید بازی محبوب پوکمون گو را با ویژگی‌ها و امکاناتی جدید عرضه کرده است. اما ظاهراً این نسخه با آیفون جیلبریک شده و یا گوشی‌های اندرویدی روت شده سازگار نیست.

0

همان‌طور که نوشتیم تب اولیه بازی پوکمون گو فروکش کرده و رشد سرسام‌آور این بازی در جهان نیز متوقف شده است. به همین دلیل سازنده بازی شرکت Niantic تصمیم گرفته تا ویژگی‌های بیشتری به بازی اضافه کند. لیست این ویژگی‌ها از قرار زیر است:

  • اضافه شدن Pokemon Buddy: بازیکنان از این پس می‌توانند یکی از پوکمون‌های خود را به عنوان همراه انتخاب کنند. وقتی همراه شما مسافت خاصی را پیمود یک شیرینی به آن تعلق خواهد گرفت.
  • انتخاب پوکمون‌ها کوچک‌تر روی صفحه راحت‌تر شده است.
  • مشکل عدم نمایش باز شدن تخم‌ها رفع شده است.
  • پشتیبانی از Pokemon GO Plus

خوب است بدانید Pokemon GO Plus یک دستبند 35 دلاری است که به شما در گرفتن پوکمون‌ها کمک می‌کند. این دستبند قرار است 26 شهریورماه به بازار عرضه شود.

pokemon-go-plus

اما شاید مهم‌ترین تغییر در نسخه جدید پوکمون گو عدم پشتیبانی از گوشی‌های روت یا جیلبریک شده باشد. دلیل این تصمیم نیانتیک کاملاً مشخص است؛ حتماً تقلب‌ها و هک‌های مربوط به این بازی را به خاطر دارید. کاربران گوشی‌های روت یا جیلبریک شده می‌توانستند به راحتی و بدون برداشتن یک قدم از درون خانه به صورت مجازی به همه جا سفر کرده و پوکمون‌ها را بگیرند. به همین دلیل این شرکت پشتیبانی از چنین دستگاه‌هایی را قطع کرده است. Niantic همچنین تأکید کرده کاربران حتماً این بازی را از پلی‌استور گوگل یا اپ‌استور اپل دانلود کنند.

pokemon-go-rooted

با وجود این‌که روت کردن امکان تقلب را فراهم می‌کند اما بسیاری از کاربران با گوشی‌ها روت شده تقلب نمی‌کنند و تغییر جدید پوکمون گو برای آن‌ها ناعادلانه خواهد بود. به هر حال می‌توانید نسخه جدید این بازی را از لینک‌های زیر دانلود کنید.

appnet-google-play

appnet-app-store

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.