ریزر لپتاپ Blade Stealth خود را با رم، باتری، حافظه بیشتر و گرافیک بهتر آپدیت کرد

از آنجا که دنیای گیم هیچ وقت کسل کننده نمی‌شود، شرکت‌های سخت‌افزاری نیز می‌کوشند همه ساله محصولاتی سازگار با بازی‌های نسل جدید را به بازار عرضه کنند. در همین راستا شرکت ریزر که صرفاً در این عرصه فعالیت داشته، در نمایشگاه IFA 2016  از مدل ارتقا یافته لپ‌تاپ Blade Stealth رونمایی کرد.

0

بر این اساس هرچند ظاهر لپ‌تاپ Blade Stealth  ریزر نسبت به مدل سال گذشته تغییرات چندی را تجربه نکرده، با این حال شرکت سازنده آن را کارت گرافیک قدرتمندتر، حافظه رم بیشتر و نمایشگری با وضوح تصویر بالاتر مجهز کرده است. البته شاید بتوان پاشنه آشیل این مدل را بهره‌مندی از حافظه ذخیره سازی کمتر و عمر شارژ پایین‌تر دانست.

در هر حال مدل ۲۰۱۶ لپ‌تاپ Blade Stealth دارای تراشه نسل ششمی Core i7 اینتل بوده که در کنار کارت گرافیک HD 620 اینتل نقش قلب تپنده آن را بازی خواهند کرد. همان‌طور که گفته شد از باتری این محصول انتظار چندانی نباید داشته باشیم، زیرا تنها در شارژ کامل ۹ ساعت شما را همراهی خواهد کرد.

Razer Blade Stealth (1)

لپ‌تاپ Blade Stealth امسال که مدل پایه آن با قیمت ۹۹۹ دلاری به بازار عرضه خواهد شد از نمایشگری لمسی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره برده و دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع SSD است. البته ناگفته نماند که کاربران می‌توانند بسته به نیاز خود حافظه داخلی و رم این محصول را افزایش دهند.

در سوی دیگر نسخه پیشرفته‌تر این محصول از نمایشگری با وضوح تصویر ۴K بهره برده و دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی بوده و از هفته آینده با قیمت ۱۹۹۹ دلار از طریق وب‌سایت شرکت سازنده و سایر خرده فروشی های معتبر قابل سفارش است. البته کار به همین‌جا ختم نمی‌شود زیرا ریزر مدلی ویژه از لپ‌تاپ Blade Stealth را امسال به بازار عرضه می‌کند که علاوه بر برخورداری از کارت گرافیک  انودیا GeForce GTX 1060 دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم، نمایشگری با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع SSD است.

این مدل نیز از هم‌اکنون با قیمت پایه ۱۷۹۹ دلاری قابل سفارش بوده، با این حال کاربران قادر خواهند بود بسته به نیاز خود آپشن نمایشگر لمسی را هم انتخاب کنند.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.