تبلت هیبریدی Miix 510 لنوو رسماً رونمایی شد

اگرچه بازار تبلت های اندرویدی در رکود بی‌سابقه‌ای به سر می‌برد، شرکت‌های نزدیک به مایکروسافت با توجه به نیاز بازار، روزبه‌روز مشغول تولید لپ‌تاپ‌های تبدیل شونده قدرت گرفته از سیستم‌عامل ویندوز 10 هستند. در همین راستا لنوو که امسال نیز با دستی پر به نمایشگاه IFA2016 پای نهاده، ساعاتی پیش از تبلت هیبریدی Miix 510 رونمایی کرد.

0

شاید در نگاه اول به تبلت هیبریدی Miix ۵۱۰، یاد سرفیس پرو ۴ ردموندی‌ها بیفتید، زیرا این محصول نیز از لولایی شبیه به آنچه در تبلت مایکروسافت شاهد تعبیه آن بودیم برای قرار گرفتن در زوایای مختلف تا ۱۵۰ درجه استفاده می‌کند.

Lenovo-Miix-510 (1)

این تبلت هیبریدی دارای نمایشگر عریض ۱۲٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است و در جعبه از صفحه کلیدی مغناطیسی با نور پس زمینه بهره می‌برد که توانایی تایپ کردن به کاربر را حتی در شرایط کم‌نور می‌دهد. علاوه بر این Miix ۵۱۰ دارای یک قلم استایلوس مخصوص است که در کنار سازگاری باقابلیت‌های Windows Ink ویندوز ۱۰ که با آپدیت سالانه به آن افزوده شده، می‌توان از آن به منظور طراحی‌های گرافیکی نیز استفاده کرد.

Lenovo-Miix-510 (2)

این محصول تنها ۸۸۰ گرم وزن داشته و قادر از طریق مودم داخلی خود به شبکه LTE به منظور دسترسی به اینترنت و برقراری تماس متصل شود. از دیگر ویژگی‌های تبلت هیبریدی Miix ۵۱۰ لنوو می‌توان به تراشه نسل ششمی Core i۷، هشت گیگابایت حافظه رم، ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی از نوع SSD و یک باتری با طول عمر شارژ ۷٫۵ در زمان کار مداوم اشاره کرد. طبق اعلام شرکت سازنده، این محصول قرار است با قیمت پایه ۵۹۹٫۹۹ دلاری به بازار عرضه شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.