لاجیتک دو موس بی‌صدای M220 و M330 را معرفی کرد

شرکت لاجیتک که تخصص خاصی در تولید لوازم جانبی پی‌سی و لپ‌تاپ دارد، صبح امروز در نمایشگاه IFA 2016 از موس‌های بی صدای خود رونمایی کرد!

0

شاید شما از آن دسته از افرادی باشید که از صدای کلیک‌های پی‌درپی ماوس خوشتان می‌آید و آن را صدای صحت انجام کلیک می‌دانید؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید که در محیط‌های همچون کتابخانه و یا هنگام کار با پی‌سی در ساعاتی که مابقیِ اعضای خانه خواب هستند صدای همین کلیک‌های متواند آزار دهنده باشد.

حال لاجیتک نیز با توجه به همین نیاز صبح امروز در نمایشگاه IFA ۲۰۱۶ از ماوس‌های M۲۲۰ و M۳۳۰ رونمایی کرده که ادعا می‌شود هیچ صدایی از آن‌ها در هنگام کلیک کردن خارج نمی‌شود.

طبق اعلام شرکت سازنده، اگرچه بازخورد مکانیکی صحت انجام کلیک در این ماوس‌ها به انگشت کاربر منتقل می‌شود، با این حال حدود ۹۰ درصد نویز ناشی از انجام کلیک در آن‌ها حذف شده به طوری که شاید آن‌ها را بتوان اولین موس‌های بی صدای واقعی بازار دانست.

بر این اساس انتظار می‌رود مدل M220 در ابتدای پاییز سال جاری با قیمت ۲۵ دلار به بازار عرضه شود و ماوس M330 نیز با باتری داخلی ۱۸ و ۲۲ ماهه از ماه آینده و از طریق سایت رسمی شرکت لاجیتک عرضه گردد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.