لپ تاپ تبدیل شونده Spin 7 توسط ایسر معرفی شد

شرایطی وجود دارد که در آن‌ها استفاده از یک تبلت نسبت به استفاده از یک کامپیوتر راحت‌تر است، اما اینکه بخواهیم همیشه دو دستگاه را با خود به مکان‌های مختلف حمل کنیم می‌تواند سخت و آزاردهنده باشد.

0

به همین علت است که دستگاه‌های هیبریدی محبوبیت خاصی پیداکرده‌اند. می‌توانید با این دستگاه‌ها بسان تبلت برخورد کنید و در صورت لزوم بازشان کنید و به لپ‌تاپ تبدیل می‌شوند.

اگر به دنبال چنین دستگاهی می‌گردید، امروز روز خوش‌شانسی شماست، چراکه ایسر لپ‌تاپ هیبریدی Spin 7 خود را معرفی کرده است. با توجه به عکس بالا، نام این دستگاه به‌درستی انتخاب‌شده است چراکه می‌توانید صفحه‌نمایش آن را به عقب برگردانید و آن را به حالت تبلت دربیاورید. البته ازلحاظ نازکی به آی‌پد نمی‌رسد، اما اگر به دنبال لپ‌تاپ/تبلتی با صفحه‌نمایش تمام لمسی می‌گردید، یک انتخاب برایتان محیا شده است.

Spin 7 دارای صفحه‌نمایش 14 اینچی Full HD، IPS همراه با Corning Gorilla Glass در بدنه‌ای تمام آلومینیومی است. باتری آن تا 8 ساعت دوام می‌آورد. قدرت این لپ‌تاپ از پردازنده نسل هفتم Intel Core i7 تأمین می‌شود. همچنین 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی SSD، دو پورت یواس‌بی Type-C نیز دارد و وزن دستگاه تنها 1.2 کیلوگرم است.

این لپ‌تاپ از دو ماه دیگر در بازار آمریکای شمالی و با قیمت 1199 دلار به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.