لپ تاپ فوق باریک Swift 7 ایسر در IFA 2016 معرفی شد

طی سال های اخیر و با توسعه تراشه های نسل جدید اینتل که نیاز به فن خنک کننده را به کلی از میان برداشته است، شاهد باریک تر شدن هر چه بیشتر لپ های و بهتر بگوییم الترابوک ها بوده ایم.در همین راستا ایسر که به دستی پُر به نمایشگاه IFA امسال قدم نهاده، از لپ تاپ فوق باریک Swift 7 که تنها 9.98 میلی متر ضخامت دارد رونمایی کرد.

0

بر این اساس لپ‌تاپ فوق باریک Swift ۷ ایسر که بدون شک به دلیل برخورداری از ضخامت بسیار کم و وزن ۱٫۱ کیلوگرمی بهترین گزینه خرید برای دانشجویان و دانش‌آموزانی که خواهان قرار دادن آن در کیف و کوله پشتی خود هستند به شمار آمده، از نمایشگری ۱۳٫۳ اینچی IPS با وضوح تصویر فول اچ‌دی که توسط پوشش گوریلا گلس از آن محافظت شده بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول که قرار است از پاییز امسال با قیمت ۹۹۹ دلاری در بازار ایالات‌متحده عرضه شود می‌توان به پردازنده نسل هفتمی Core i۵، حافظه ذخیره سازی داخلی 256 گیگابایتی از نوع SSD، هشت گیگابایت حافظه رم، درگاه USB ۳٫۱ از نوع سی، وب‌کم اچ‌دی و باتری لیتیومی با عمر شارژ ۹ ساعت اشاره کرد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.