سرفیس بوک 2 با طراحی لولای جدید در راهست

امروز عکسی که به نظر می‌رسد طراحی جدید سیستم لولای Surface Book 2 را نشان بدهد، در صفحه اینستاگرام مایکروسافت منتشر شد. در توضیحات عکس به‌روشنی بیان‌نشده که دقیقاً با این سیستم لولا روبه‌رو هستیم، اما در عکس به‌وضوح صفحه کیبورد آشنای Surface Book را با طراحی متمایزش، به همراه لولایی بسیار متفاوت با لولای مدل‌های کنونی می‌بینیم.

0

بیشتر اینکه فوکوس عکس هم بر این قسمت از دستگاه است که دو قسمت لپ‌تاپ را به زیبایی به هم وصل کرده.

سردبیر وب‌سایت Windows Central آقای Daniel Rubino تأیید کرده که این عکس از یکی از ویدئوهای داخل سازمانی مایکروسافت برای Surface Book 2 برداشته‌شده است:

من می‌توانم تأیید کنم که این تصویر، از یکی از ویدئوهای داخلی مایکروسافت که برای توضیح برخی از ایده‌ها درباره Surface Book 2 ساخته‌شده بود، برداشته‌شده است. این ویدئو اخیراً در بخش‌های مختلف مایکروسافت نشان داده‌شده و جلسه‌های کاری مرتبط، در ماه گذشته برگزارشده بود. تعداد زیادی از افراد که در مایکروسافت کار می‌کنند، می‌توانند دیدن ویدئویی که این عکس از آن برداشته‌شده را تأیید کنند.

surface-book-old-hinges
طراحی سیستم فعلی Surface Book

 

surface-book-2-hinge
تصویر جدیدی که در حساب کاربری مایکروسافت در اینستاگرام پست شده است (روشنایی تصویر سمت راستی برای دید بهتر تغییر کرده است).

بااینکه ممکن است تا زمان رونمایی Surface Book 2 طراحی آن بازهم تغییر کند، این تصویر با شایعات قبلی مبنی بر اینکه مایکروسافت در حال کار بر سیستم لولای جدید است، همخوانی دارد؛ قرار بود سیستم جدید فاصله بین کیبورد و صفحه‌نمایش را درزمانی که دستگاه بسته است، کاهش دهد.

هنوز با معرفی Surface Book 2 فاصله‌داریم. بیشتر شایعات بر رونمایی این دستگاه در بهار سال 2017 میلادی تأکید دارند. این تاریخ نزدیک به تاریخ عرضه آپدیت بزرگ بعدی برای ویندوز 10 که Redstone 2 نام دارد است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.