اندروید ۷.۰ کوچ از iOS به اندروید را ساده‌تر کرده است

بدون شک یکی از معضلات دارندگان گوشی‌های هوشمندی که خواهان مهاجرت به پلتفرم دیگری هستند، انتقال داده‌های اصلی همانند لیست مخاطبین و یا آهنگ‌های مورد علاقه آن‌هاست. در حال حاضر اپلیکیشن‌های مختلفی در جهت انتقال محتویات شخصی از گوشی‌های اندروید به iOS و بالعکس توسعه یافته است و این در حالیست که اندروید نوقا به طور پیش‌فرض نیز از ابزاری بهره می‌برد که  کوچ از iOS به آن را آسان‌تر کرده است.

0

Android 7.0اگر برای اولین با به صفحه اصلی تنظیمات پلتفرم اندروید 7 مراجعه کرده باشید، شاهد آن خواهید بود که در ابتدای امر پیغامی نمایش داده خواهد شد که می‌خواهد اطلاعات اکانت گوگل خود را برای انتقال اطلاعات وارد کرده، گوشی اندرویدی دیگری را بدین منظور انتخاب کنید و یا اینکه این اطلاعات را از گوشی آیفون خود وارد نمایید.

با انتخاب گزینه آخر به وب‌سایت www.android.com/switch منتقل خواهید شد. در این صفحه کاربر ابتدا بایستی یک اکانت گوگلی جدید ساخته و یا اینکه اطلاعات اکانت قبلی خود را وارد نماید. پس از آن محتویاتی از قبیل لیست مخاطبین، تصاویر، موزیک‌ها و پنج اپلیکیشن مورد علاقه شما در آیفون که مشابه آن در گوگل پلی نیز یافت می‌شود به گوشی جدید اندرویدیتان منتقل خواهد شد.

در این روش اطلاعات مخاطبین ذخیره شده بر روی سرویس‌های iCloud و vCard مستقیماً به حساب گوگلی جدیدتان منتقل می‌شود، علاوه بر آن نیز تصاویر و موزیک‌ها به ترتیب به اپلیکیشن‌های  Google Photos و Google Play Music Manager کوچ می‌کنند. البته ناگفته نماند که اپل نیز در اقدامی متقابل اولین اپلیکیشن اندرویدی خود را با نام Move to iOS راهی گوگل پلی گرده است که انتقال راحت و بدون دردسر اطلاعات از دیوایس اندرویدی به دیوایس iOS را امکان‌پذیر می‌کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.