وان‌پلاس ایرفون‌های جدید Bullets v2 خود را با قیمت ۲۰ دلار معرفی کرد

شاهد رونمایی ایرفون‌های جدیدی از جانب وان‌پلاس هستیم، این ایرفون‌ها Bullets V2 نام دارند و ۲۰ دلار قیمت‌‌گذاری شده‌‌اند.

0

وان‌پلاس حدود ۲ سال پیش‌ ایرفون‌هایی را با نام سیلور روانه بازار کرد، هدفون‌های سری Bullets v2 تازه معرفی شده وان‌پلاس به نوعی ادامه دهنده ایرفون‌های سیلور هستند. این ایرفون‌های جدید در حال حاضر داخل فروشگاه آنلاین وان‌پلاس حضور دارند اما امکان خرید آنها ممکن نیست. وان‌پلاس هم خبری از زمان آغاز فروش ایرفون‌‌های Bullets V2 در معرفی آنها به میان نیاورده است.

این ایرفون‌ در حال حاضر ۱۹.۹۵ دلار از جانب وان‌پلاس قیمت‌گذاری شده و  با این حساب می‌توان گفت نسبت به ایرفون سری سیلور وا‌ن‌پلاس که قیمتی برابر با ۱۴.۹۹ دلار داشت، گران‌تر قیمت گذاری شده است. البته با توجه به امکاناتی که Bullets V2 از آن بهره می‌برد نمی‌توان چندان نسبت به قیمت آن گله‌ای داشت. در این ایرفون‌های جدید وان‌پلاس شاهد درایور ۹ میلی‌متری داینامیک هستیم که از SPI برابر با 107db بهره می‌برد. قدرت ایرفون‌های Bullets V2 وان‌پلاس هم برابر با ۳ میلی‌وات است. میزان پاسخ‌‌گویی این ایرفون جدید هم برابر با ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز است. ایرفون‌های جدید وان‌پلاس تنها ۱۴ گرم وزن دارد و در رنگ‌های مشکی و سفید روانه بازار می‌شود.


جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم وظیفه ارتباط این ایرفون با گوشی‌ همراه هوشمند یا دستگاه پخش کننده صدا را بر عهده دارد. وان‌پلاس در سیم‌پیچی این محصول از مس و آلومینیوم استفاده کرده و مدعی است ایرفون Bullets V2 از موادی ساخته شده که به لحاظ کاربری و راحتی، احساس خوبی را در کاربر ایجاد می‌کند. در کنار این موارد، وان‌پلاس چند سرِ سیلیکونی مختلف را هم در کنار بسته‌ بندی این محصول قرار داده تا کاربر بهترین حالت قرارگیری ایرفون در گوش خود را تجربه کند.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.