اچ‌تی‌سی قول خود را در رابطه با آپدیت One A9 شکست!

اگر به خاطر داشته باشید مدیرعامل واحد اچ‌تی‌سی آمریکا، سال گذشته در مراسم معرفی One A9 رسماً وعده داد تا این محصول پس از انتشار آپدیت جدید از جانب گوگل برای محصولات سری نکسوس، به سرعت و حداکثر ظرف ۱۵ روز پس از آن آپدیت جدید خود را دریافت کند.

0

بر این اساس این شرکت تا پیش از این به طور رسمی وعده داده بود که حداکثر در فاصله زمانی ۱۵ روز پس از انتشار بسته‌های به‌روزرسانی برای سری نکسوس از سوی گوگل، آپدیت مشابهی را برای گوشی One A۹ عرضه خواهد کرد؛ اما اکنون به نظر می‌رسد جدول انتشار به‌روزرسانی مذکور برای این محصول رده اول HTC تغییرات به خود دیده است.

پس از آنکه طی سال‌های اخیر خریداران گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی شکایات متعددی را در رابطه با دیر عرضه شدن بسته‌های به‌روزرسانی منعکس کردند، برخی از شرکت‌ها تلاش کرده‌اند تا بر موانع موجود در فرایند ارائه به‌روزرسانی‌ها غلبه کنند. یکی از این شرکت‌ها اچ‌تی‌سی است که اخیراً همکاری نزدیکی با گوگل در این زمینه داشته تا بازخورد مثبتی را از علاقه‌مندان به این برند دریافت کند.

در همین حال راستا یکم شهریورماه شاهد انتشار رسمی آپدیت اندروید نوقا برای سری نکسوس بودیم، از این رو اگر مدیران کمپانی تایوانی خلف وعده نکرده بودند، نهایتاً تا شانزدهم ماه جاری می‌بایست شاهد انتشار آپدیت مشابهی برای One A۹ باشیم؛ با این حال یکی از سخنگویان اچ‌تی‌سی ساعاتی پیش با اعلام خبر انتشار آپدیت اندروید ۷ برای گوشی‌های HTC 10، M9 و A9 در سه ماه چهارم سال ۲۰۱۶، دارندگان این دستگاه را رسماً مأیوس کرد.

وی دلیل این اقدام را نیاز به زمان بیشتر برای تعبیه تمامی قابلیت‌های اندروید نوقا در پرچم‌داران این شرکت اعلام کرده است و این در حالیست که به عقیده بسیاری A۹ یک گوشی بالا رده و نه سطح اول، مناسب با نیاز اهالی کسب‌وکار قلمداد می‌شود. در هر حال علناً مشخص است که اچ‌تی‌سی با عمل نکردن به قول خود، بار دیگر وجه نه چندان خوشایندی لااقل در بین دارندگان One A9 به یادگار گذاشته و این قشر لااقل ۲ الی ۳ ماه دیگر بایستی برای دریافت آپدیت مذکور صبر نمایند.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.