تنها ۱۴ درصد از ویندوزفون‌ها به ویندوز ۱۰ موبایل آپدیت شده‌اند

بر اساس جدید‌ترین گزارش‌ها از قرار معلوم، اکاربران گوشی‌های لومیا تمایلی به آپدیت سیستم‌عامل گوشی خود به ویندوز ۱۰ ندارند و تنها ۱۴ درصد از ویندوفون‌ها به ویندوز ۱۰ موبایل آپدیت شده‌اند.

1

مدتی است هیچ خبر خوبی از ویندوز ۱۰ موبایل به گوش نمی‌خورد و اگر اخبار فارنت را دنبال می‌کنید حتما به مطلب طبق آمار و ارقام ویندوزفون را می‌توان عملاً مُرده به حساب آورد! بر خوردید. جدیدترین گزارش‌ها نیز از عدم تمایل کاربران گوشی‌های لومیا به آپدیت ویندوزفون خود به ویندوز ۱۰ موبایل خبر می‌دهند.

بر اساس اخرین گزارش‌هایی که از جانب AdDuplex منتشر شده است، در حال حاضر تنها ۱۴ درصد از کاربران ویندوزفون اقدام به آپدیت سیستم‌عامل گوشی خود به ویندوز ۱۰ موبایل کرده‌اند. جالب اینجاست که در این آمار منتشر شده، ویندوزفون ۸.۱ همچنان با ۷۷.۳ درصد در گوشی‌های لومیا فرمانروایی می‌کند و بر روی ۶.۷ درصد از گوشی‌های همراه لومیا هم ویندوز فون ۸ حضور دارد. نسخه‌های ویندوزفون ۷ هم ۱.۷ درصد از سهم گوشی‌‌های لومیا را از آن خود کرده‌اند.

windows 10 mobile Statistics

در بین کاربران ویندوز ۱۰ موبایل هم ۵۲.۴ درصد گوشی خود را به آپدیت سالانه جامع ویندوز ۱۰ موبایل ارتقا داده‌اند و ۴۱.۳ درصد همچنان از بلید نسخه 1511 استفاده می‌کنند، ۶.۳ درصد از کاربران ویندوز ۱۰ موبایل را هم کاربران اینسایدر ویندوز تشکیل می‌دهند.

در امار منتشر شده شاهد گزارش‌های جالبی هم هستیم، برای نمونه ذکر شده است که مایکروسافت لومیا ۵۳۵ پرطرفدارترین گوشی لومیا در میان کاربران در سطح جهان است. به این ترتیب ۱۲.۳ درصد از کاربران ویندوز ۱۰ موبایل را کاربرانی تشکیل می‌دهند که گوشی‌های ضعیف و میان‌رده‌ای دارند. گوشی لومیا ۵۲۰ هم یکی دیگر از گوشی‌هایی است که مدت زیادی به عنوان پرکاربرترین گوشی ویندوزی شناخته می‌شد، این روزها دوران افول را طی می‌کند و در آمار جدید ۱۲.۹ درصد از سهم کاربران فعال ویندوز ۱۰ موبایل را از آن خود کرده است.

در مجموع باید گفت اگر حرکت بزرگی در صنعت موبایل از جانب بزرگان حاضر در این عرصه انجام نشود، پیش‌بینی می‌شود دیر یا زود ویندوز ۱۰ موبایل، همین تعداد کاربری را هم که دارد از دست خواهد داد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    کلا چند درصد ویندوز فون داریم که حالا فقط چهارده درصدشون وین ده
    این 14 درصد
    یک ده هزارم آندروید هم نیس