شیائومی گوشی Redmi Note 4 را با پردازنده Helio X20 و باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی معرفی کرد

همان‌طور که انتظار داشتیم شیائومی ساعاتی پیش فبلت جدید خود ردمی نوت 4 را معرفی کرد. این گوشی با رابط کاربری جدید MIUI 8 و با قیمت تنها 135 دلار عرضه خواهد شد.

1

شیائومی ردمی نوت  شباهت زیادی به گوشی‌های پیشین سری Redmi Note دارد. این گوشی از یک بدنه تمام فلزی برخوردار بوده و شیائومی آن را در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و طلایی عرضه خواهد کرد. صفحه‌نمایش 5.5 اینچی این گوشی وضوحی برابر 1920×1080 پیکسل داشته و شیشه محافظه آن نیز در لبه‌ها با خمیدگی 2.5D همراه است.

Xiaomi-Redmi-Note-4-silver

ردمی نوت 4 از پردازنده Helio X20 ده هسته‌ای مدیاتک در این گوشی بهره برده است. این پردازنده دارای دو هسته 2.1 گیگاهرتزی Cortex-A72 و چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی و 4 هسته 1.4 گیگاهرتزی Cortex-A53 به همراه پردازنده گرافیکی Mali با فرکانس 780 مگاهرتز است. شیائومی این گوشی را در دو نسخه یکی با 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم و دیگری 64 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم عرضه خواهد کرد.

Xiaomi-Redmi-Note-4

دوربین‌های این گوشی 13 مگاپیکسلی f/2.0 با فوکوس Phase Detection در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو بوده و شیائومی برای آن باتری غول‌آسای 4100 میلی‌آمپرساعتی را در نظر گرفته است. ردمی نوت 4 قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت و کارت حافظه را دارا بوده و حسگر اثر انگشت آن نیز زیر فلش دوگانه در پشت گوشی قرار دارد.

redmi-note-4-box

گفتنی است ردمی نوت 3 با قیمت عالی و مشخصات خوبش توانست فروش فوق‌العاده‌ای را در چین و هند تجربه کند و حالا ردمی نوت 4 با طراحی بهتر، دوربین قوی‌تر و رابط کاربری جذاب‌تر قطعاً موفق خواهد بود. شیائومی نسخه 16 گیگابایتی گوشی را با قیمت 135 دلار و نسخه 64 گیگابایتی را با قیمت 180 دلار و در ابتدا در هند عرضه خواهد کرد. در مورد قیمت و یا زمان عرضه جهانی این گوشی هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. mkhx می‌گوید

    سایت buymi.ir داره این گوشی رو میاره